FindHotel
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 19 november 2021

Het hotel voldoet volledig aan de beschrijving op haar website.
Wij verblijven er meermaals per jaar voor 3 of 4 overnachtingen die als arrangement in halfpension aangeboden worden.
Het diner is in buffetvorm en bevat voldoende keuzes.
Vooral de vriendelijkheid en bereidwilligheid van het personeel valt op!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 7 november 2021 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel. Gevarieerd ontbijt en verzorgd avondeten, de wijn en frisdranken waren inbegrepen. Fijne sauna en bar. Badkamer en kamer kunnen wel opgefrist worden, maar alles was zeer proper. Kort bij de dijk en zee. Zeker en vast een aanrader.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 3 november 2021

Vroeger kwamen we steeds naar Ostendhotel en als kind heb ik daar prachtige herinneringen aan. Nu was het tijd om zelf met onze dochter te gaan. Het hotel is ondertussen voor een deel mooi gerenoveerd. Onze kamer was nog niet vernieuwd, maar mij stoort dat niet. Het personeel is ontzettend vriendelijk.

Grote plus: ik had via mail gevraagd naar alternatieven voor lactose - en glutenintollerantie. Heel onverwacht kreeg ik ‘s avonds een aangepast bord en lieten ze weten wat ik nog zonder probleem kon eten. Ook tijdens het ontbijt. Dat kom je niet vaak tegen. Bedankt daarvoor!

Werkpuntjes: het net van de binnenspeeltuin was kapot, wat best gevaarlijk was voor de kleinsten.
Je hoort ook wel veel boven en naast jou in de kamer.

Tot de volgende!

Beoordeeld op 1 november 2021

proper hotel goed ontbijtbuffet vond alleen de douche wat klein vriendelijk personeel toegankelijk voor invalide en met kinderwagens ruim aanbod om kinderen bezig te houden in speelruimte heel super en goede ontvangst

Beoordeeld op 30 oktober 2021

Hadden 2 nachten geboekt, maar toen kwamen nieuwe coronamaatregelen. Meermaals gemaild naar het hotel wat bij hen van toepassing is, stuurden dat het CST niet bij hen van toepassing was tot we niet meer kosteloos konden annuleren, hebben ons slecht geinformeerd. Toen ik belde naar het hotel begon de meneer van het hotel tegen mij te brullen, niks van begrip of schaamte! Naar zo een hotel met onvriendelijk personeel keren we nooit meer terug!