Beoordeeld op 12 maart 2020

Vlotte ontvangst, voor parking kan je ook hier terecht al is het beter deze te reserveren
Diner s’avonds in buffetvorm, verzorgd en met drankjes bij inbegrepen
Gebruik gemaakt van de sauna, verzorgde ruimte
Kamers zijn basic, een koelkastje mag mss wel, in de zomer kan er anders geen drankje worden koel gehouden
Proper maar compact sanitair
Uitgebreid ontbijtbuffet met alles wat er kan gewenst worden
Al bij al prettig verblijf waarbij vooral de vriendelijkheid van het personeel werd gesmaakt

Datum van verblijf: maart 2020
AlexanderPiers, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2020

Geachte,

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor .
Gezien het beperkt aantal parkeerplaatsen is het inderdaad altijd aan te raden op voorhand een parkeerplaats te reserveren.

U heeft voor uw voorbije verblijf waarschijnlijk voor een standaard twin geopteerd.
Mogen wij u voor een eventueel volgend verblijf onze nieuwe deluxe kamer aanraden.

Deze beschikt o.a over een frigo , airco, koffie en thee faciliteiten,....
U kan hieromtrent altijd het benodigde beeldmateriaal op onze site terug vinden.

Hopende u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Veerle Gits
Receptie
Ostend Hotel***

Beoordeeld op 11 maart 2020

Mooie ruime kamer , wel een beetje ouderwets maar met vernieuwde badkamer , tv ijskast , goede bedden en heel lekker gegeten , keuze uit vlees of vis maar allebei goed klaargemaakt , ook het ontbijt is meer dan voldoende en alles is aanwezig , wij zijn tevreden naar huis gekeerd .

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

TOP , de kamer , de bedden , de rust , het ontbijt , het zeer gevarieerd diner , en geweldig warme ontvangst en bediening SUPER dikke dank u wel ons zie je zeker weer een aanrader voor iedereen , jong en oud

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Zoals steeds weer voelde het aan als thuis komen. Je wordt er warm onthaald door het vriendelijke personeel. Ook het eten is genieten. Bij het ontbijt is de keuze aan vers (geen afbakmateriaal) brood, broodjes en koffiekoeken zeker het vernoemen waard. Ook het 4 gangen diner in buffetvorm is voor ons genieten. Ook fijn dat daar de dranken inbegrepen zijn. Zeker ook de aparte en mooie speelruimte voor de kinderen is het vermelden waard. Dat is voor hen genieten, maar geeft de ouders en andere hotelgasten ook meer comfort. Dit was niet de eerste en dus ook niet de laatste keer. We zagen ook een vernieuwde kamer. Prachtig! We hopen alleen dat de prijs min of meer behouden kan blijven.

Beoordeeld op 2 maart 2020

kindvriendelijk hotel
prima ligging
super uitgebreid ontbijt
diner in buffetvorm, voor ieders wat wils
gezellige bar
speeltuin waar de kids zich kunnen amuseren
vriendelijk personeel
ideale ligging, dichtbij het strand en het winkelcentrum

Datum van verblijf: februari 2020