Beoordeeld op 1 september 2019 via mobiele applicatie

Voor ons was dit hotel de verkeerde keuze. Kamer was schoon en compleet, maar wel aan de kleine kant. Je moet dwars achter het bed door lopen. Voor stevige mensen een ramp. De TV zat vast aan de muur en was niet te verdraaien. Als hij recht achter het bed was opgehangen, hadden we allebei goed kunnen kijken, maar hij zat ver naar rechts, waardoor je een stijve nek kreeg. De maaltijden waren goed, maar niet gezellig door de buffetvorm. Het steeds van tafel lopen, brengt onrust. Ook dat steeds je bord snel werd weggehaald, soms ook als je nog niet klaar was geeft het gevoel alsof je op een schopstoel zit. Lokatie ten opzichte van de zee was goed. Rustig straatje.

Datum van verblijf: september 2019
AlexanderPiers, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Geachte,

Dank u wel voor u review op Tripadvisor.

U heeft voor uw verblijf waarschijnlijk geopteerd voor een twin kamer .
Dit is inderdaad onze standaard tweepersoonskamer.
Naast de twin kamer beschikken wij echter ook nog over Juniorsuites( dubbel zo groot als een twin kamer) en onze meest recente deluxe kamers. Dit laatste nieuwe kamertype beschikt over airconditioning , regendouche, kluisje op de kamer ,.....Ook de indeling in dit kamertype is niet alleen de ruimte die u ter beschikking heeft maar ook het gedeelte zithoek en slaapgedeelte waar u heel handig de tv tussen beide kan omdraaien. Zoals u kan lezen bij de vernieuwing hebben wij meer dan ooit rekening gehouden met de meest praktische elementen voor onze gasten. Alles draait om ruimte en praktische indeling in onze nieuwe kamers.

Ontbijt en avondmaal zijn telkens in buffetvorm . Een ruim aanbod van koud voorgerecht, soep, warm hoofdgerecht, dessert, dranken (inclusief bij het diner), ...We laten onze gasten graag de vrije keuze wat natuurlijk veel verloop bij het diner bij zich meebrengt .

Ook had ik nog graag mee gegeven dat bij eender welk probleem /situatie u tijdens u verblijf 24/24 bij de receptie terecht kan .

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Zeer mooi gelegen hotel dicht aan de Visserskaai.Vriendelijk ontvangst aan de balie. Ruime kamers. Spijtig dat de vloer op de kamer bekleed met tapijt. Avond eten in buffet. Alle dagen keuze tussen vlees en vis. Ontbijtbuffet was ook zeer ruim. Gezellige bar 's avonds in hotel.

Geachte,

Dank u wel voor uw lovende review op Tripadvisor.

Indien gewenst kan u bij een eventuele volgende reservatie opteren voor een kamer zonder tapijt.
We hebben namelijk een beperkt aantal kamers zonder tapijt, op aanvraag, ter beschikking (twin /Juniorsuite/Familiekamer).

U kan eventueel ook opteren voor een deluxe suite . Dit is ons laatste nieuwe kamertype met airconditioning, regendouche, .....

Beoordeeld op 24 augustus 2019

Superleuke vakantie doorgebracht in hotel Ostend. We hadden een ruime vernieuwde familiekamer met 4 bedden. Zowel ontbijt als dinerbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker. Voor ieder wat wils! Vriendelijke bediening. De kids hebben zich erg geamuseerd in de "chillruimte". Prima lokatie ook vlakbij de dijk, de vistrap, de winkelstraat. Ideaal. Wij komen zeker terug. We begrijpen niet zo goed waarom dit hotel geen 4 sterren heeft!

Datum van verblijf: augustus 2019
AlexanderPiers, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Geachte,

Met een blos op onze wangen van de vele complimenten wensen wij u eerst en vooral te bedanken voor uw review op tripadvisor.

Het verheugt ons te lezen dat zowel u als de kinderen een fijn verblijf hebben genoten.

Hopende u spoedig terug bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Reeds enkele keren hier geweest en ...

Heerlijk ontbijt, enthousiast onthaal ... top!

Ik had deze keer niet zo’n goed internet.

Ligging is meer dan ok! Een heel fijne uitvalsbasis voor een top weekendje Oostende.

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Op korte afstand van de zee, het station de winkelstraten en de uitgangsbuurt. Onthaal was hartelijk, vriendelijke mensen. Mooie bar, verzorgd ontbijt en lekker avondmaal.
De luxe kamer was modern ingericht en gerenoveerd. De fietsen konden veilig binnen worden geplaatst.
Ideaal voor een verblijf in Oostende, wij komen zeker terug.

Kamertip: De luxe kamers zijn gerenoveerd.