Hotel Bero(Oostende)
Gratis annuleren tot 23/07
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 173 per nacht.

Hotel Pacific(Oostende)
Hotel Acces(Oostende)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Bar/lounge
Hotel Prado(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

• Aan het strand
Hotel Louisa(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Cardiff(Oostende)
  • Gratis internet
Hotel Melinda(Oostende)
  • Restaurant
Oesterhoeve(Oostende)
  • Gratis parkeren
30 augustus 2017 beoordeeld

We boekten een kamer via booking.com. Misschien kregen we daarom een kleinere kamer. Er was geen ruimte langs het bed en in de douche moest je een beetje 'mikken' om de klus te klaren. We verbleven in een kamer met paarse muren en donkere meubels. Waarschijnlijk zorgde dit voor een extra klein gevoel. De matrassen viel wat klein uit. De eenpersoonbedden konden niet aansluiten op mekaar.
De kamer was proper. Het ontbijt was in orde.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Alexander P, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Beste,

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
Ongeacht via welk kanaal u bij ons reserveert krijgt iedereen steeds het gewenste kamertype Twin ,Juniorsuite of familiekamer toegewezen. Het enige verschil dat er kan zijn bij een standaard twin is dat we twins ter beschikking hebben met een dubbel bed of twee aparte bedden naast elkaar . Voor de rest zijn het standaard kamers . Elke verdiep heeft zijn eigen specifieke kleur . Het paarse verdiep is dan normaal het vijfde verdiep.
Tijdens het verblijf kan u met eender welke vraag of probleem aan de receptie terecht.
We doen steeds ons uiterste best om u verder te helpen.
Mogen wij voor een eventueel volgend verblijf de Junoirsuite aanraden.
Deze kamer is dubbel zo groot als een standaard twin en beschikt ook over een zithoekje en kleine frigo op de kamer .

23 augustus 2017 beoordeeld

de kamer zijn mooie 'alleen de douce is te klein en alles goe van prijs klasse en het ontbijt was zeer goed 'aanrader waard hoor en rustig gelegen 'goed voor volgend jaar opnieuw te boeken 'ook nadeel tv toestel was niet goed afgesteld

Kamertip: rustige verdieping en heel goed bereikbaar via auto of taxi
  • Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
22 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf.
Het ontbijt is meer dan voldoende, veel variatie en genoeg keuze.
Ook de sauna is een aanrader, het is een mooie ruimte en je kan er goed ontspannen.
De kamer is ruim genoeg en de douche is prima.
Wij gaan zeker nog eens terug!!!

Kamertip: Wij waren op de vijfde verdieping en hadden geen last van lawaai.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
Fijn dat u zo van uw verblijf en onze faciliteiten genoten heeft .
Onze gerenoveerde sauna is een van onze troeven . Deze dient gereserveerd te worden en is steeds prive gebruik per kamer . De Sauna is ter beschikking van 09u s'morgens tot 22u s 'avonds . Indien u bij ons verblijf op basis van kamer ontbijt bedraagt het supplement 5€ . Bij arrangementen is het gebruik hiervan steeds inbegrepen ( op basis van reservatie en beschikbaarheid. ) Hopende u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen voor een ontspannende vakantie of even tussenuit momentje.

20 augustus 2017 beoordeeld

alles tip top in orde en gezellig
de kamer is groot genoeg voor 2 personen
je hebt een heel uitgebreid ontbijt en alles heel hygiënisch
ostend hotel is heel kindvriendelijk
het personeel is heel vriendelijk

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Alexander P, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Geachte,

Dank u wel voor uw review op tripadvisor.
Het doet ons goed te lezen dat de dagelijkse inzet van heel ons team niet onopgemerkt voorbij gaat .
Hopende u op een ander moment bij ons te mogen verwelkomen.

11 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn al verschillende keren naar het Ostend Hotel geweest. Uitstekend hotel: kraaknet, zeer uitgebreid en lekker ontbijt, verschillende keuzes diner, supervriendelijk personeel. Is een echte aanrader!!

• Verbleef: december 2016, reisde met familie

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
Dat u ons elke keer weer uitkiest voor uw vakantie in oostende doet ons veel plezier .
Hopelijk mogen wij u binnenkort weer bij ons verwelkomen.