“Zeer goed hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Ostend Hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 47 hotels in Oostende
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel, kamers zeer netjes, rustig en goed gelegen... niets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel, zeker de mensen aan het onthaal, waren zeer behulpzaam. Zeer mooi restaurant en zowel het ontbijtbuffet als het avondmaal waren zeer verzorgd en erg lekker.

Verbleef: September, 2017, reisde met een partner
Alexander P, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
De Pluimpjes voor alle diensten werden bij deze doorgegeven waarvoor dank.
Het doet ons goed dat onze gasten onze dagelijkse inzet weten te appreciëren.

Hopende u op een ander moment bij ons te mogen verwelkomen.

30 augustus 2017 beoordeeld

We boekten een kamer via booking.com. Misschien kregen we daarom een kleinere kamer. Er was geen ruimte langs het bed en in de douche moest je een beetje 'mikken' om de klus te klaren. We verbleven in een kamer met paarse muren en donkere meubels. Waarschijnlijk zorgde dit voor een extra klein gevoel. De matrassen viel wat klein uit. De eenpersoonbedden konden niet aansluiten op mekaar.
De kamer was proper. Het ontbijt was in orde.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

Beste,

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
Ongeacht via welk kanaal u bij ons reserveert krijgt iedereen steeds het gewenste kamertype Twin ,Juniorsuite of familiekamer toegewezen. Het enige verschil dat er kan zijn bij een standaard twin is dat we twins ter beschikking hebben met een dubbel bed of twee aparte bedden naast elkaar . Voor de rest zijn het standaard kamers . Elke verdiep heeft zijn eigen specifieke kleur . Het paarse verdiep is dan normaal het vijfde verdiep.
Tijdens het verblijf kan u met eender welke vraag of probleem aan de receptie terecht.
We doen steeds ons uiterste best om u verder te helpen.
Mogen wij voor een eventueel volgend verblijf de Junoirsuite aanraden.
Deze kamer is dubbel zo groot als een standaard twin en beschikt ook over een zithoekje en kleine frigo op de kamer .

23 augustus 2017 beoordeeld

de kamer zijn mooie 'alleen de douce is te klein en alles goe van prijs klasse en het ontbijt was zeer goed 'aanrader waard hoor en rustig gelegen 'goed voor volgend jaar opnieuw te boeken 'ook nadeel tv toestel was niet goed afgesteld

Kamertip: rustige verdieping en heel goed bereikbaar via auto of taxi
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde alleen
22 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf.
Het ontbijt is meer dan voldoende, veel variatie en genoeg keuze.
Ook de sauna is een aanrader, het is een mooie ruimte en je kan er goed ontspannen.
De kamer is ruim genoeg en de douche is prima.
Wij gaan zeker nog eens terug!!!

Kamertip: Wij waren op de vijfde verdieping en hadden geen last van lawaai.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
Fijn dat u zo van uw verblijf en onze faciliteiten genoten heeft .
Onze gerenoveerde sauna is een van onze troeven . Deze dient gereserveerd te worden en is steeds prive gebruik per kamer . De Sauna is ter beschikking van 09u s'morgens tot 22u s 'avonds . Indien u bij ons verblijf op basis van kamer ontbijt bedraagt het supplement 5€ . Bij arrangementen is het gebruik hiervan steeds inbegrepen ( op basis van reservatie en beschikbaarheid. ) Hopende u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen voor een ontspannende vakantie of even tussenuit momentje.

20 augustus 2017 beoordeeld

alles tip top in orde en gezellig
de kamer is groot genoeg voor 2 personen
je hebt een heel uitgebreid ontbijt en alles heel hygiënisch
ostend hotel is heel kindvriendelijk
het personeel is heel vriendelijk

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Alexander P, Front Office Manager van Ostend Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Geachte,

Dank u wel voor uw review op tripadvisor.
Het doet ons goed te lezen dat de dagelijkse inzet van heel ons team niet onopgemerkt voorbij gaat .
Hopende u op een ander moment bij ons te mogen verwelkomen.

11 augustus 2017 beoordeeld

Wij zijn al verschillende keren naar het Ostend Hotel geweest. Uitstekend hotel: kraaknet, zeer uitgebreid en lekker ontbijt, verschillende keuzes diner, supervriendelijk personeel. Is een echte aanrader!!

• Verbleef: December, 2016, reisde met familie

Dank u wel voor uw review op Tripadvisor.
Dat u ons elke keer weer uitkiest voor uw vakantie in oostende doet ons veel plezier .
Hopelijk mogen wij u binnenkort weer bij ons verwelkomen.

11 augustus 2017 beoordeeld

dit is een van de beste hotels, zeer mooie kamers,uitstekend ontbijt met allemaal vriendelijke personeelsleden ,al verschillende jaren en meerdere keren per jaar bezocht en er zullen zeker nog meerdere bezoekjes volgen ,super content

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

Geachte,

Dank u wel voor review op Tripadvisor.
Het doet ons plezier dat u keer op keer voor ons kiest.
Dit is waar ons team zich elke keer voor blijft inzetten.

Ostend Hotel***

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Oostende bekeken
op 0,1 km afstand
Hotel Burlington
nr. 11 van 47 in Oostende
249 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ostend Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ostend Hotel

Adres: Londenstraat 6, Oostende 8400, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Oostende
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant
Stijl hotel:
Nr. 4 voordelig hotel in Oostende
Prijsklasse: € 73 - € 161 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Ostend Hotel 3*
Aantal kamers: 110
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Thomas Cook International AG, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Thomas Cook International AG en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij Ostend Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ostend Hotel Ostende

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?