Geen aanbetaling vereist
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Tim
Gent, België
Perfect hotel met een rijkelijk ontbijt
Beoordeling van Hotel Cocoon
5,0 van 5 bollen3 nov 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ideaal gelegen op zowel de stad als het strand te bezoeken. Perfect ontvangen in dit stijlvolle ingerichte hotel. Alles mooi aanwezig en zeer behulpzaam personeel. Het ontbijt is meer dan de moeite. Kortom een hotel om in de toekomst nogmaals te reserveren.
Datum van verblijf: oktober 2022Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Aan het strand
Aan het strand
  • Algotels
Meer hotels in Oostende bekijken
Beoordeeld op 22 augustus 2022 via mobiele applicatie

Heel mooie, complete kamers. Producten en losse haardroger beschikbaar.
Uitgebreid ontbijt (€20)
Vriendelijk personeel.
Ideale ligging (niet op de dijk, 50 - 100m wandelen)

Dit hotel is elke euro waard. Wij komen zeker terug. Aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2022
kelly de pourcq, Marketing van Hotel Cocoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2022

Bedankt voor uw reactie en dat u de tijd nam om dit even neer te schrijven. Steeds welkom bij ons aan zee.

Beoordeeld op 29 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn hier heel vriendelijk ontvangen geweest. De kamers zijn zeer mooi, wij vinden deze stijl heel fijn. De materialen die gebruikt worden en de inrichting en deco zijn heel aangenaam en warm. Het ontbijt was echt wel heel goed gezien de prijs/kwaliteit verhouding hoor. Fijne ruimte ook om te zitten, geen reftergevoel. Cava is aanwezig bij het ontbijt, alsook verse fruitjes. Aan de receptie heb je enkele zeteltjes waar je iets kan drinken als je wil, er is geen echt bar gevoel, maar je hebt wel de mogelijkheid om iets te bestellen en dat vinden wij wel fijn. Wij raden dit hotel zeker aan. Jammer dat ze geen eigen parking hebben, naar naast het hotel heb je parking Indigo zeedijk, wij hebben de wagen daar gezet, dit was echt kortbij. Ons zien ze zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2022

Beoordeeld op 5 juni 2022

Mooie kamers , alles piekfijn in orde , zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt en supervriendelijk personeel. Een echte aanrader als je er even tussenuit wil en wil genieten in een stijlvol hotel dat toch huiselijk aanvoelt

Datum van verblijf: juni 2022
kelly de pourcq, Marketing van Hotel Cocoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beoordeeld op 23 april 2022

Qua ligging ideaal. Okay, je zit niet aan De Dijk maar dat kost dan ook een dikke 100 euro meer voor een kamer. De ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam. Op de kamer valt niets aan te merken. Alles is er, tot en met koffie en thee en een fles water inclusief. Ontbijt ook heel goed met voldoende keuze. Een fantastisch hotel tegen een aanvaardbare prijs.

Kamertip: Kamers met zicht op koer zijn rustiger dan aan de straatkant.
Datum van verblijf: april 2022
kelly de pourcq, Marketing van Hotel Cocoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beoordeeld op 23 november 2021

Wij verbleven drie nachten in dit wondermooie hotel.
We werden zeer gastvrij verwelkomd, een rode draad die het ganse verblijf het geval was en anti Covid maatregelen waren aanwezig, CST noodzakelijk.
We hadden een mooie kamer (71) op de 7e verdieping, onberispelijk proper, groot kingsize bed met een zeer goede matras, een minibar, gratis safe en...een Nespresso machine met dagelijks nieuwe koffie cups (6 per dag !) en ook nog een fles water elke dag.
Er is een gratis en zeer goede WiFi aanwezig in het hele hotel, ook in de kamer.
Behalve de eerste nacht, toen er zeer luidruchtige gasten om 3 uur 's morgens naar hun kamer gingen, was het de andere nachten zeer stil.
De grootste verassing moest nog komen...het ontbijt, wat een traktatie !
Je kan geen enkel (ontbijt) item opnoemen of het was aanwezig, lekkere koffie én zelfs een glaasje Cava.
Waarom geen 5* rating, wel, omdat de waterdruk in de douche zeer laag was in onze kamer, spijtig genoeg een probleem dat zich in vele hotels voordoet maar we hadden het hier niet verwacht.
Als u Oostende wil bezoeken kunnen wij u dit hotel zeer sterk aanbevelen.

Datum van verblijf: november 2021