Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 86
TripadvisorUS$ 85
Hotels.comUS$ 85
FindHotelUS$ 85
eDreamsUS$ 86
Beoordeeld op 16 september 2021

het was een zeer fijne ervaring, zeer proper en nieuw, ontbijt was perfect, juist sommige zaken wat vlug uitgeput.,zoals warme tomaten die trouwens heel lekker waren, zeer goede koffie, cava, fruitsap,

Kamertip: de achterkant, geen mooi uitzicht maar niet nodig voor slapen.
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik verbleven in dit hotel van 10 tot 13 juli voor er even tussenuit te gaan en uit te waaien aan zee.

Hotel heeft een goede locatie op wandelafstand van winkelstraat en net achter de zeedijk. Ook de jachthaven is op wandelafstand.

Personeel zeer vriendelijk achter de receptie. Kregen alles wat we nodig hadden, zelfs toen we afhaalmaaltijd hadden meegebracht kregen we bestek en bordjes om tijdens het EK voetbal op de kamer te eten. Niets was teveel gevraagd. Daar waren we absoluut tevreden over.

Kamer was wat aan de kleine kant. Badkamer was bij wijze van spreke even groot. Ook de details in hygiëne waren door de housekeeping soms over het hoofd gezien (stofnetten tussen schuifdeur badkamer). Ook kregen we in deze 3 nachten geen verse glazen of bekers. Dit vond ik wel jammer. Ook was het raam een gewone deur en geen kantelraam. Zo konden we ons raam niet laten openstaan voor verluchting indien we op stap waren.

Zou ik dit hotel aanraden? Ja en nee. Ja voor de service en ligging. Nee als we kijken naar de details. De details zijn domme dingen die eigenlijk perfect vermijdbaar zijn

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 29 juli 2021

Hotel met uitstekende ligging tov station, strand, Ensor huis en winkelstad van Oostende. Vlotte ontvangst, deftige kamers en zeer goed ontbijt. Zeer tevreden over deze ervaring aan de kust en dus zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2020 via mobiele applicatie

Top hotel top locatie enkel spijtig dat men enkel ontbijt serveerde...
Voor het middag en avond eten moesten we naar een ander hotel van Deze keten...
En daar was het maar zozo (andromeda hotel) was dicht bij de zee maar daar stopt het.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2020 via mobiele applicatie

Hier twee nachten verbleven en een top verblijf gehad! Zeer vriendelijke medewerker! Bedankt hiervoor!

Zeer mooie, ruime kamers. Alles zeer netjes. Groot aangenaam bed. Geen last gehad van lawaai van andere kamers of de gang.

Op elke kamer staat ontsmettende handel. Ook als je uit de lift komt is deze beschikbaar voor de gasten.

Ruim ontbijt en ook hier met de nodige voorzorgsmaatregelen. Gel beschikbaar + iedereen krijgt zijn persoonlijke grijptang op de tafel (alleen begrijpt niet elke klant waar dit voor dient...). Ruime keuze aan warme dranken. Zeer ruime keuze aan koffiekoeken, nog nooit zo een ruime keuze gezien in een hotel, hoedje af hiervoor, we waren zeer aangenaam verrast!

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020