4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is ideaal gelegen... dicht bij het strand en de stad...
Propere kamers met alles erop en eraan...
Goed uitleg over de kamer zodat je niet voor verrassingen komt te staan (vb. Chips moet je bijbetalen)...
Ontbijt was SUPER!! Enorm veel keuze, alles vers en lekker bereid.

2 puntjes van feedback:
* De geur in de lobby was niet aangenaam. Veel te overweldigend.
* De mannelijke persoon aan de receptie was niet vriendelijk, alles was precies teveel, hij gaf ook rare opmerkingen waardoor ik kon afleiden dat dit niet zijn droomjob is

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019

Heel vriendelijk personeel. Het hotel is ideaal gelegen tussen de dijk en het centrum. We zijn er 2 nachtjes geweest en het ontbijt is één van de beste buffetten die ik op hotel al gehad heb met zelfs elke dag prosecco. Een aanrader! Ook de stijl van het hotel is prachtig.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 11 juli 2019

Aangenaam interieur al bij het binnenkomen. Kamers in zelfde stijl. Badkamer met grote inloopdouche. Jammer wel dat de verlichting rond de spiegel niet beter is, een probleem in heel veel hotels. TV kamer goede kwaliteit. Wifi verfbinding in orde. Onthaal was vriendelijk. Ontbijt van goede kwaliteit en met voldoende keuzemogelijkheden. Prijzen aan de bar aanvaardbaar voor een hotel. Eerste keer bij de voor-opening bezocht, dit was tweede en volgende kunnen/zullen volgen indien de voorwaarden- prijs/kwaliteit verhouding - goed blijven.

Kamertip: Kamers voorkant straat is een aangenamer zicht naar buiten toe, maar kunnen meer lawaai opleveren dan achterkant.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juni 2019

Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer mooi interieur. De kamer was super. Mooie badkamer met inloopdouche. Uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel . Een echte aanrader qua prijs/kwaliteit. Gaan zeker nog terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 27 mei 2019

De inrichting van het hotel is super. Alle meubilair is van Riviera Maison. Het ontbijt was zeer verzorgd en lekker. De locatie is dicht bij centrum en strand.
Er is een koffie machine voorzien in de kamer, echter zijn er geen tassen voorzien, enkel kartonnen bekertjes.
één teleurstelling : in de brochure staat 15 euro per persoon voor ontbijt, doch moest ik bij het uitchecken 20 euro per persoon betalen omdat ik dit niet op voorhand bij geboekt had.

Datum van verblijf: mei 2019