Gratis annuleren tot 30/07
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 175 per nacht.

Hotel Bero(Oostende)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Prado(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Princess(Oostende)
  • Inclusief ontbijt
Hotel Louisa(Oostende)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

• Bar/lounge
Hotel Melinda(Oostende)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 40% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 40% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 219 per nacht.

• Aan het strand
Oesterhoeve(Oostende)
  • Gratis parkeren
30 mei 2018 beoordeeld

Fijn hotel met lekker ontbijt. Ik vind inchecken om 15.00 h wat aan de late kant en uitchecken om 11.00 h dan weer te vroeg. Zo maak je nooit 24 h gebruik van de kamer. Eigenlijk heb je de kamer maar 20 h ter beschikking.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Ann C, General Manager van Hotel Acces, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2018

Beste heer en mevrouw,

dank u voor uw beoordeling.

We begrijpen uw opmerking over de inchek en uitcheck tijden.
Wanneer een kamer bij aankomst reeds gereed is voor 15:00 voor de nieuw arriverende gasten dan die dag dan kan uiteraard vroeger dan dit tijdstip op de kamer.
Idem voor de check out, daar kan u steeds vragen aan de receptie of u wat langer op de kamer kan blijven.

Tip: onze kamertypes COMFORT hebben steeds een late check out tot 13:00

Wij nemen graag voldoende tijd om uw kamer grondig te poetsen en dit kan enkel nadat vorige gasten de kamer hebben verlaten, dus na 11:00 (voor standaard kamertypes).
Dit is volgens ons in elk hotel zo.
Maar zoals gezegd, u kan steeds uw persoonlijke wensen doorgeven waar ons team dan zeker rekening mee kan houden.

Graag tot een volgende keer.

28 mei 2018 beoordeeld

Het tapijt in de kamer vinden wij niet echt goed een vloer zou beter zijn. In tapijt zit te veel stof. Het bed was zacht en heel goed. De douche was ook super meteen zeer warm water. Er was geen airco aanwezig wat een groot minpunt is

Beste mevrouw,

dank u voor uw beoordeling.

Het is voor ons steeds nuttig om na te gaan wat de ervaringen waren van onze gasten.
Op die manier kunnen we onze service verbeteren.

Onze standaard kamers hebben een vast tapijt waar u ook een kamer met anti allergisch tapijt kan vragen.
Kamertypes comfort hebben geen tapijt (tenzij u eentje vraagt met een anti allergisch tapijt) maar een moderne vinylen vloer.
Dergelijke zaken zijn steeds persoonlijk. De ene wil graag een 'cosy' kamer met gezellige warmte van een (net) tapijt. Andere willen het dan graag wat strakker.
Daarom bieden we momenteel twee kamertypes aan zodat de gast zelf kan kiezen.

Idem verhaal voor een kamer met airco. Er zijn wel degelijk ook kamers met airco maar niet allemaal.

Samengevat.
We kunnen zoveel als mogelijk voldoen aan ieders persoonlijke voorkeuren.
Gewoon op voorhand deze speciale wensen doorgeven en dan kan het reservatie team u de meest ideale kamer toekennen.

Het doet ons plezier als we ook uw volgend verblijf aan zee mogen vastleggen.
Contacteer ons rechtstreeks voor uw beste dagprijzen en voor uw specifieke voorkeuren.

Met gastvrije groeten,

23 mei 2018 beoordeeld

vriendelijke ontvangst aan de balie - super en weelderig ontbijt - leuke en stille kamer - pluspunt is koelkast op de kamer en gratis wifi - hygiëne optimaal in de kamer - personeel bij het ontbijt heel vriendelijk

Beste geer Jean-Yves,

dank u voor uw mooie beoordeling.
Dat motiveert ons ACCES team.

We kijken al uit naar uw volgend verblijf aan zee.

En hopen dat u ook dan voor het ACCES hotel kiest.
Hou onze website www.hotelacces.be goed in het oog voor promoties en andere.

22 mei 2018 beoordeeld

Voor de eerste maal logeerden we in dit hotel, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt, dicht bij de zee en ook onmiddellijk aan de binnenstad. We komen er zeker terug...meer nog we hebben reeds opnieuw geboekt .

Kamertip: Comfort kamer.

Beste heer en mevrouw,

dank u om de tijd te hebben genomen voor het neerpennen van uw zeer goede ervaring.

De beste reclame voor ons is dat gasten terug komen want dat betekent dat alles naar wens was.
We danken u alvast voor de nieuwe gemaakte reservatie.
En kijken er al naar uit ook de volgende keer voor een aangenaam verblijf te zorgen.

Tot dan !

15 mei 2018 beoordeeld

De kamer was comfortabel, met aangenaam bedlinnen, goed verduisterd, nette badkamer met zacht én voldoende badlinnen. Maar de geluidshinder van het straatlawaai en het ontbreken van airco zijn toch twee minpuntjes die je in acht moet nemen.

Kamertip: Comfort room
Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Ann C, General Manager van Hotel Acces, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2018

Beste heer, mevrouw,

dank u voor uw beoordeling.

Als tip kunnen we meegeven dat u een kamer met airco kan vragen bij het maken van de reservatie.
Deze zijn standaard kamertypes gelegen aan de voorzijde van het hotel, zonnekant, verdieping 5 tem 7

Een drukke badstad kan inderdaad soms wat meer lawaai veroorzaken.
We trachten dit steeds te vermijden maar niet alle geluid (soms voorbijrijdende knallende motor) kan worden vermeden.
De kamers aan de achterzijde van het hotel ondervinden daar wat minder last van.

Maar we lezen graag dat u over het algemeen zeer tevreden was.
En onthouden uw opmerkingen voor als we in de toekomst aan renovaties toe zijn.

Met gastvrije groeten,