Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 114
eDreamsUS$ 114
Vio.comUS$ 114
Agoda.comUS$ 114
EtripUS$ 114
Beoordeeld op 1 september 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben hier vijf nachten verbleven voor het W-festival op Klein Strand. Het was geweldig, letterlijk alleen de boulevard oversteken om er te komen. De kamer was prima, het ontbijt perfect. Ook lekker gedineerd twee keer. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 13 mei 2022 via mobiele applicatie

Heel tof hotel dichtbij alles jachthaven, winkels, strand .
Heel vriendelijk , heel lekker ontbijt , heel lekker gegeten daar altijd verzorgd .
Heel diervriendelijk hondje mag mee in de ontbijtzaal en in restaurant geen probleem.
Kamers heel proper en altijd in orde . Komen altijd graag terug

Datum van verblijf: mei 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 juni 2020

Onverwachts binnengestapt.... een ware ontdekkingsreis. Prachtig authentiek kader. Aangename muziek. Beste slibtongetjes ooit.
Zeer vriendelijke en correcte bediening!
Hoge score voor prijs-kwaliteit!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 8 september 2019

Hier iets komen drinken met gezin. Lang moeten wachten tot er iemand kwam. We vroegen ICE tea maar kregen ICI tea van Val in glas van de originele Ice-tea. Orval glas zo vuil dat het schuim onmiddellijk weg was. Weer een goed voorbeeld vlug geld willen verdienen maar geen service geven. Dit wreekt hem ooit ...

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Juist voorbij de vistrap in Oostende. Vriendelijk personeel. Leuk authentiek karakter door oude glasramen en reclame voor alcoholische dranken. Ook een oude vleessnijmachine in het midden van de zaak trekt de aandacht van menig bezoeker. De moeite waard om hier eens halt te houden.

Datum van verblijf: augustus 2019