Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 110
TripadvisorUS$ 110
Priceline
Beoordeeld op 31 juli 2019

Zeer leuk hotel.. Lekker eten.. gezellig terras.. Goed ontbijt ! Kleine maar zeer propere kamers
Een echte aanrader voor een kort verblijf.
Vriendelijke bediening en uitbaters !
Een adresje om te onthouden

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Wij hadden verse ongepelde garnalen gekocht aan de vistrap , bij Rubens mochten we deze opeten . Heerlijk met een frisse Rodenbach van het vat .
Vriendelijke bediening , propere zaak alleen het terras mocht wat gepoetst worden .
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 mei 2019

Naar aanleiding van een evenement in Oostende bracht ik een nacht door in dit goed gelegen hotel . Vriendelijke ontvangst .
De kamer was eenvoudig doch zeer netjes , zeker ook de badkamer.
Het ontbijt was eerder eenvoudig maar wel smaakvol.
Prijs/kwaliteitsverhouding is OK .

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 november 2018

Het hotel was goed gelegen en de kamer was eenvoudig en proper, op sommige plaatsen bladerende de verf van de muur, ontbijt was niet uitgebreid, spijtig geen fruit, zeer lang moeten wachten op thee en koffie,en dan uiteindelijk werd deze bediend aan de verkeerde tafel en terug moeten wachten op koffie en thee en verse eitjes gekregen, een zacht gekookt gevraagd maar een hard gekookt eitje, ontbijt kan veel beter

Kamertip: Kamer met badkamer vragen
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 2 november 2018

Op bezoek bij vrienden in Oostende en ondertussen er een kort verblijf van gemaakt, kamer was zeker in orde en het ontbijt was ook zeer lekker, lekkere verse spiegeleitjes gekregen, hotel lag ook ideaal om na het ontbijt een mooie wandeling te maken.

Datum van verblijf: november 2018