Saffira S

Zeer goed hotel!

Beoordeling van Thermae Palace Hotel
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Het ontbijt is zeer verzorgd en lekker, wel jammer dat de buffetten klein ogen in de grote ruimte, misschien zou deze wat beter opgevuld kunnen worden. We namen de goedkoopste kamer en deze was ruim en voorzien van alle gemakken maar geen airco. Om 7u 's ochtens werden er al enkele goederen geleverd met de nodige geluidsoverlast . Wij zijn steeds vroeg wakker dus ons stoord dat niet. Wat wel storend is vind ik is dat de vrachtwagens hun motor laten draaien tijdens het lossen.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Kies een kamer met zeezicht als u wil uitslapen
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
  • eDreams
1.4 km van Thermae Palace Hotel
Meer hotels in Oostende bekijken
Beoordeeld op 8 mei 2024 via mobiele applicatie

De oude dame aan het strand waar we na 22 jaar nog eens gingen logeren laat gemengde gevoelens na.
Enerzijds hadden wij al bij al een geweldige kamer met zonneterras en goede badkamer.
Anderzijds is het verval van het gebouw en de Koninklijke Gaanderijen té ver gevorderd om er onverdeeld gelukkig over te zijn.
Zonde hoe nalatig er hier met toch wel belangrijk historisch erfgoed omgesprongen wordt.
Heel de galerij wordt gestut, je ziet delen van de gevel letterlijk afbreken en het deel naast het hotel is nog erger een ware puinhoop, echt om te huilen.
In die optiek kan ik alleen maar concluderen dat de prijs voor de kamers, hoewel uitstekend,
zeker te hoog ligt want de rest van het gebouw is echt bijna een bouwval.
Wij hopen samen met de andere fans dat dit dringend ‼️ aangepakt wordt.

Beoordeeld op 21 april 2024 via mobiele applicatie

Zeer ruime kamers
Zeer Mooi Zicht op zee, gelegen op het strand
Zeer mooi hotel, prachtig historisch erfgoed
Heeft wel wat renovatie nodig: gallerij, ramen, voorkant
Onvriendelijk onthaal zowel aan de receptie als in de brasserie Albert

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 april 2024

Beste medewerkers van Thermae Palace, voor iedereen een dikke pluim. Vriendelijk personeel, steeds gereed, goede info. Heel goed verblijf gehad - goed bed - goed kussen - veel ruimte in de kamer en badkamer - goede brasserie (vriendelijke bediening) - uitgebreid en goed ontbijt - is een aanrader. Was onze eerste keer, maar zeker niet de laatste. Dank u !

Kamertip: Alles aanwezig in kamer en badkamer, behalve washandje.
Beoordeeld op 31 maart 2024

Prachtig hotel op t strand in oude glorie.
Heerlijk bed uitzicht op zee geslapen met het raam open.
Komen zeker terug in de zomer.
Vraag me af wanneer het hotel gerestaureerd wordt volgens Google in 2024 dus we wachten af.
Superior room lijkt me te gek met strandstoelen op het balkon.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 10 maart 2024 via mobiele applicatie

Statig hotel waar aan gewerkt wordt.

Zeker niet alles is perfect, parking is goed 15 euro per dag, brasserie albert leuk resto direct bij het hotel en verzorgde fitnessruimte.
De wandelgangen buiten aan strand moet stad oostende iets aan doen. Staat al enkele jaren te verloederen.

Kamer was verzorgd, water en koffie/thee was voorzien net als wifi code en tv.

Bad ontbrak de stop maar voor de rest ok.

Kamertip: Parking bij nemen. Ontbijt kan je elders doen.
Datum van verblijf: maart 2024