Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 140
Hotels.comUS$ 140
PricelineUS$ 130
TravelocityUS$ 140
Vio.comUS$ 130
eDreamsUS$ 130
Beoordeeld op 17 oktober 2022

Enorm tevreden!

Bij boeken aangegeven dat er zeker een 2persoonsbed beschikbaar was ipv 2 aparte bedden. Hiermee hadden ze zeker rekening gehouden. Kamers waren proper en er was zelfs water en thee voorzien op de kamer.

Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Diner in het hotel zeker een aanrader alsook het ontbijt wat boven de verwachtingen was.

Enorm bedankt voor deze heerlijke ervaring!

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 13 oktober 2022

Paleiselijk interieur, comfortabele kamer en heerlijk breed bed met donzen hoofdkussens.
Koffiezet en frigo op de kamer. Zeezicht. Professioneel personeel. Uitstekende resto in de Brasserie Albert. Een aanrader aan de kust.

Kamertip: Wij verbleven met een promotie in dit grandeur hotel
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 4 september 2022 via mobiele applicatie

Thermae palace heeft alles
Mooie kamers met terras en ligbedden met zeezicht parkeren privé voor 15,- per dag
5 minuten wandelen tot centrum
Bij brasserie Albert heerlijk eten en lieve obers echt een top verblijf aan de promenade van Oostende

Kamertip: Er is helaas geen airco maar het gebouw is best koel; een houten ventilator boven bed zou fijn zijn en passen in de stijl van het hotel
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 30 augustus 2022 via mobiele applicatie

Een zeer goed gelegen hotel met prachtig uitzicht op strand en zee. S’ morgens genieten op het terras met daarna een héérlijk ontbijt. Veel keuze aan vers fruit, vers fruitsap, lekkere pistoletjes. Vooral vriendelijke bediening van het personeel. De kamers zijn in orde, goede bedden, maar kunnen een opfrissing wel gebruiken. S’avonds kan je genieten van een diner in restaurant Albert. Steeds een aangenaam verblijf !

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 28 augustus 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig gelegen aan de boulevard en het strand en de kamers met groot terras hebben mooi uitzicht maar het hotel is in vervallen staat en dient grondig gerenoveerd te worden. Het ontbijt wat zeer karig qua versheid en keuze en dan is € 20,- pp echt te duur.

Kamertip: Even verder kijken zou ik zeggen.
Datum van verblijf: augustus 2022