Gratis annuleren tot 20-01-22
eDreamsUS$ 119
FindHotelUS$ 118
TravelocityUS$ 131
Beoordeeld op 4 november 2021

De prijs is veel te duur voor wat het hotel te bieden heeft.
De kamer is prima, het was zeker en goed bed maar in de badkamer bleef er precies water op de grond staan dus zeker aan vernieuwing toe!
Parkeerbewijs: dat wilde maar niet werken dus telkens opnieuw laten valideren aan het onthaal.
Onthaal: vriendelijk onthaal! niks op aan te merken!
Ontbijt: vermoedelijk wegens corona, maar is een beetje een tegenvaller, veel in kleine potjes, niet echt veel keuze qua dranken, warme dingen om te eten, ...
Dus de prijs mag zeker een stuk minder!
Voor de rest hadden wij een fijn verblijf.

Kamertip: Beste een kamer kiezen met terras, zo heb je een schitterend uitzicht op zee vanuit je bed!
Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een Luxe kamer met een aanbieding van Outspot
Zeer aangenaam hotel met professioneel personeel.
De enige min puntjes in de kamer was een uit de muur getrokken stopcontact en een verroeste radiateur wat je niet zou verwachten in een luxekamer.
Voor de rest heerlijk genoten.

Beoordeeld op 6 oktober 2021

We hebben onze 35ste huwelijksverjaardag in stijl gevierd in het mooie Thermae Palace hotel dat een enorme grandeur uitstraalt. Het eten is heerlijk, het ontbijtbuffet origineel met de mini-worstenbroodjes, kleine camemberts en meer lekkers. Vriendelijke ontvangst, wij komen zeker terug

Beoordeeld op 4 oktober 2021 via mobiele applicatie

€178 voor een oubollige kamer met bevlekt vasttapijt, versleten sanitair, wc bril die niet past en wc die niet doorspoelt, mini badkamer, en terrasverlichting die tot middernacht recht in je kamer schijnt.
Enige pluspunt was het uitzicht op zee tenminste wanneer de spots uit zijn en je niet verblind werd.
€40 voor een ontbijt dat voorverpakt is met oudbakken broodjes en geen eigen keuze v zitplaats in een overvolle zaal met reftersfeer. Je moet ontbijt vooraf betalen en al op voorhand bepalen hoe laat je komt ontbijten.
Vuil en onverzorgd gebouw, vergane glorie, 1 lift blijft hangen. Wellness was niet toegankelijk ondanks Corona versoepelingen.
Een absolute afknapper in z’n geheel. Veel te duur voor wat het is en waar komt die 4 sterren status zelfs vandaan?? met de vele negatieve reviews…
Nooit meer.
Zoveel betere 4* en minder prijzige hotels in Oostende hoor.

Beoordeeld op 20 september 2021

Gereserveerd om te eten smiddags ontvangen en menu aangeboden gekregen.
Hotelschool niet vereist in dit hotel. Met moeite nederlands of frans of engels. Na n rustige apero kwam men bestelling opnemen. Wij wilden komen lunchen en in de toekomst logeren maar door deze blunder gaan wij passen.. na de coupe champagne bestelden wij na het menu te heb bekeken. Hongerig besteld en na 15 minuten kwam men zeggen de keuken is gesloten behalve snacks.
Op site staat keuken doorlopend open en nadat wij kreeft bestelden bleek keuken gesloten. Dit kon men toch zeggen VOOR zij onze bestelling opnam. Eigenlijk na onze bestelling kwam de garcon terug en vroeg nogmaals de bestelling hij had t niet goed genoteerd of begrepen . Een derde keer kwam hij langs om te zeggen dat men enkel kaaskroket of andere snack kon krijgen. Manager kwam erbij om met show te zeggen dat de keuken toe was enkel snacks. Hij verwees ons naar een snackrestau waar we nog terecht konden.. duidelijk personeel onvoldoende opgeleid . Fiasco ontvangst men verwacht meer van zo n hotel .zeker als men eerdt 2 keer de bestelling opneemt om dan mee te delen dat het te lazt is. Ze laten ons 1st onze aperitief rustig uitdrinken..misschien zouden ze eerlijk direct moeten zeggen dat er enkel snacks kun worden genomen in plaats van een hele menu aan te bevelen en te laten bestellen. Nog nooit zo slecht ontvangen geweest. De jongen wslijk vak

Datum van verblijf: juli 2021