Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 130
PricelineUS$ 118
Hotels.comUS$ 130
eDreamsUS$ 118
FindHotelUS$ 118
CheapTicketsUS$ 130
Beoordeeld op 17 oktober 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven in een Luxe kamer met een aanbieding van Outspot
Zeer aangenaam hotel met professioneel personeel.
De enige min puntjes in de kamer was een uit de muur getrokken stopcontact en een verroeste radiateur wat je niet zou verwachten in een luxekamer.
Voor de rest heerlijk genoten.

Beoordeeld op 6 oktober 2021

We hebben onze 35ste huwelijksverjaardag in stijl gevierd in het mooie Thermae Palace hotel dat een enorme grandeur uitstraalt. Het eten is heerlijk, het ontbijtbuffet origineel met de mini-worstenbroodjes, kleine camemberts en meer lekkers. Vriendelijke ontvangst, wij komen zeker terug

Beoordeeld op 4 oktober 2021 via mobiele applicatie

€178 voor een oubollige kamer met bevlekt vasttapijt, versleten sanitair, wc bril die niet past en wc die niet doorspoelt, mini badkamer, en terrasverlichting die tot middernacht recht in je kamer schijnt.
Enige pluspunt was het uitzicht op zee tenminste wanneer de spots uit zijn en je niet verblind werd.
€40 voor een ontbijt dat voorverpakt is met oudbakken broodjes en geen eigen keuze v zitplaats in een overvolle zaal met reftersfeer. Je moet ontbijt vooraf betalen en al op voorhand bepalen hoe laat je komt ontbijten.
Vuil en onverzorgd gebouw, vergane glorie, 1 lift blijft hangen. Wellness was niet toegankelijk ondanks Corona versoepelingen.
Een absolute afknapper in z’n geheel. Veel te duur voor wat het is en waar komt die 4 sterren status zelfs vandaan?? met de vele negatieve reviews…
Nooit meer.
Zoveel betere 4* en minder prijzige hotels in Oostende hoor.

Beoordeeld op 20 september 2021

Gereserveerd om te eten smiddags ontvangen en menu aangeboden gekregen.
Hotelschool niet vereist in dit hotel. Met moeite nederlands of frans of engels. Na n rustige apero kwam men bestelling opnemen. Wij wilden komen lunchen en in de toekomst logeren maar door deze blunder gaan wij passen.. na de coupe champagne bestelden wij na het menu te heb bekeken. Hongerig besteld en na 15 minuten kwam men zeggen de keuken is gesloten behalve snacks.
Op site staat keuken doorlopend open en nadat wij kreeft bestelden bleek keuken gesloten. Dit kon men toch zeggen VOOR zij onze bestelling opnam. Eigenlijk na onze bestelling kwam de garcon terug en vroeg nogmaals de bestelling hij had t niet goed genoteerd of begrepen . Een derde keer kwam hij langs om te zeggen dat men enkel kaaskroket of andere snack kon krijgen. Manager kwam erbij om met show te zeggen dat de keuken toe was enkel snacks. Hij verwees ons naar een snackrestau waar we nog terecht konden.. duidelijk personeel onvoldoende opgeleid . Fiasco ontvangst men verwacht meer van zo n hotel .zeker als men eerdt 2 keer de bestelling opneemt om dan mee te delen dat het te lazt is. Ze laten ons 1st onze aperitief rustig uitdrinken..misschien zouden ze eerlijk direct moeten zeggen dat er enkel snacks kun worden genomen in plaats van een hele menu aan te bevelen en te laten bestellen. Nog nooit zo slecht ontvangen geweest. De jongen wslijk vak

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 september 2021 via mobiele applicatie

Ontbijt 20 euro ….schandalig duur voor wat je krijgt ….ok , covid regels maar pas dan de prijs aan ….Geen keuze van brood , geen keuze van eieren , afgebakken pistoleys die je kan gebruiken als tennisbal …3 dagen , 60 euro ontbijt … ik noem dat bijna diefstal omdat je vooraf betaalt en niet terug kan … een echte schande

Kamertip: Neem het ontbijt niet daar !
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde voor zaken