“Onverwacht bezoek”

Keukens: Belgisch, Thais
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 september 2018 beoordeeld

Na een optreden in het Casino, via een beachbar met een ganse groep beland in St-Malo. Vriendelijke ontvangen, verzorgde bediening, niettegenstaande het druk was. De ganse tafel laaiend enthousiast over de prachtige gerechten. Meer moet dat niet zijn; klasse, vriendelijke en heeeel lekker !

ronnyOstende_Belgium, Manager van St Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2018

Zo leuk dit te horen !!

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zomer een paar keer een bezoek gebracht aan het restaurant St Malo, er heerst een zeer aangename sfeer die rust geeft aan de klanten. Het klein terras is gewoon super, op tijd reserveren en je geniet van een geweldige zonsondergang.
Maar het belangrijkste is wel het lekkere eten uit de keuken, zéér lekker, een aanrader voor wie een avondje wil genieten !
Ook een pluim voor de bediening hoor.
Tot gauw

ronnyOstende_Belgium, Manager van St Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

Bedankt voor de mooie complimenten.
We doen ons best ( en zeker in dit zware seizoen) om iedereen een aangenaam moment te beleven.

mvg

Het ganse team St-Malo

20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezoeken dit restaurant nu al een paar jaar op regelmatige basis. De gerechten zijn zéér lekker zowel de Belgische keuken als de Thaise gerechten. Je eet er stijlvol. De tafels zijn zeer mooi gedekt . De bediening is discreet en vriendelijk. Wij kijken er steeds naar uit om ons culinair te laten verwennen. Prijs kwaliteit is uitstekend.

ronnyOstende_Belgium, Manager van St Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018

Bedankt voor de mooie complimentjes !

10 augustus 2018 beoordeeld

We hebben de thaïse lunch met 2 voorgerechten, 1 hoofdgerecht, koffie geproefd en dit alles voor 32 euro. Lekker flesje witte Portugese wijn.
2 fijne loempiaatjes met saus aangeboden door het huis, liet hem smaken.
Super lekker gegeten, ze lieten genoeg tijd tussen de verschillende gerechten.
Vriendelijk personeel en een prachtig kader.
Niettegenstaande het restaurant vol zat, liep alles gesmeerd.
We gaan er zeker terug.

Wij hopen jullie spoedig terug te zien,
Bedankt !!

7 augustus 2018 beoordeeld

Ik denk dat het geen voordeel om twee keukens te willen combineren. De gemarineerde zalm in een getomateerde saus was een tegenvaller.

ronnyOstende_Belgium, Manager van St Malo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Sorry er zit niets maar ook niets van tomaat in !!!!!
En iedereen vind dit een topgerecht.
Als jij dat niet lust, zet dat dan niet op tripadvisor, maar zeg dat gewoon aan ons.
We voorzien wel iets anders dan.

getomateerde saus lol !

Reizigers die St Malo bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In St Malo geweest? Deel je ervaringen!