Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 125
Vio.com
eDreamsUS$ 125
Destinia.com
Agoda.comUS$ 125
StayForLong
Beoordeeld op 9 oktober 2022

We boekten dit hotel omdat we er met onze dochter, haar gezin en hun hondjes naar het hotel wilden komen. We vroegen 2 naast mekaar gelegen kamers op hetzelfde verdiep. We konden als comfort kamer enkel kamers hebben met tapijt, terwijl gezegd en op de website stond dat er laminaat was. Dit vonden we erg aangezien onze schoonzoon en kleinzoon allergisch zijn aan stof!
De kamers op zich vonden we goed, maar de tv was bijna niet te gebruiken doordat er geen scherp beeld was, het beeld stond regelmatig stil waardoor we een programma niet deftig konden bekijken. Ook de Nederlandse zenders konden we niet nemen. Uiteraard was het internet ook maar zwak. Daarenboven moet de kamer niet grondig gepoetst en nagekeken zijn vermits er onder het bed nog een fopspeen lag!

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 23 september 2022 via mobiele applicatie

We hadden het hotel geboekt voor 3 nachten met WELNESS behandelingen
Het onthaal was vriendelijk en echt rustig (zonder al onmiddellijk te moeten betalen en zo) - ik had de privé parking geboekt en dat is echt een aanrader !
Het ontbijt was voorzien van verschillende soorten brood/charcuterie/vis/warme keuken … teveel om op te noemen en alles heel vers
De kamers waren proper en vooral heel rustig om in het centrum van Oostende te zijn
De massages en andere behandelingen uitgevoerd door Olga waren net wat we nodig hadden - relaxerende muziek
Maar wat me bijblijft is de bijstand van de jonge man aan de receptie toen ik ziek werd en hij ervoor had gezorgd dat ik dringend bij een arts kon
Dat maakt het verschil tussen hotels !
Nog bedankt aan hem aangezien ik hem niet meer heb gezien

Kamertip: Réserver le parking
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 15 september 2022

Verschrikkelijk slechte matras, op lange kgmensen wordt er alleen in lengte gekeken en niet in gewicht, dit zijn matrassen voor max. 100 kg dus werk aan de winkel kamers zijn proper en up to date airco is ook ok

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 15 juli 2022

Kamer klein en basic, maar dat weet je als je boekt , ze was wel proper. Algemeen het personeel vriendelijk. Ontbijt mag voor de categorie goed worden genoemd. Dus het positieve. Er waren enige minpunten ..Drie voorbeelden . Een eerste is de zeer slechte tv. Zowel in beeld als in geluid . Enkele zenders waren ook niet beschikbaar . Een volgende dag werkte tv helemaal niet meer. Gemeld en iemand die voor onderhoud zorgt kwam kijken. Het vervangen van batterijen van de afstandsbediening bracht geen oplossing . Tv kon wel nog bediend worden via enkele toetsen op het toestel .Moet je wel weten waar en hoe . Werd ons dan getoond. Er werd ons dan een drankje aangeboden omdat het probleem niet naar behoren kon worden opgelost. Vriendelijk, maar toch… Een andere dag iets willen gaan drinken in de bar. De persoon die ons zou ( wou ) bedienen slaagde er niet in een bier van het vat te tappen . Nu mag je toch verwachten dat men weet hoe dit te doen als men zelf meldt dat de bar zowat de hele dag open is. Een bijgeroepen persoon kon evenmin helpen. Op de hoogste verdieping is een drankautomaat vermeld, niet gevonden . Misschien als hij er is beter aanduiden waar ? Op zelfde verdieping is een WC. Helaas zonder licht binnen, geen schakelaar te vinden , volledig donker binnen als je de WC deur sluit. Men kan toch moeilijk de deur open laten …? Is er een automatische lichtschakelaar misschien ? Dan werkte deze toch niet … Werkpunten…

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 7 oktober 2020 via mobiele applicatie

Niet veel plaatsen voorzien iets voor de single reiziger maar hier heb ik het toch echt gevonden . Dit gezellige familiehotelletje zonder chichi maar met alles dat nodig is, ligt op de perfecte plaats zowel voor openbaar vervoer, shoppen als een wandelingetje op het strand . Je voelt je er altijd welkom en verzorgd . Als er een ding is dat negatief is dan is het dat ze je altijd veel te veel lekkere dingen voorschotelen bij het ontbijt ;-) dat overigens inbegrepen is in de prijs ! Chapeau en mij zien jullie daar zeker terug .

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde alleen