Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 125
Vio.comUS$ 125
eDreamsUS$ 125
EtripUS$ 125
Agoda.comUS$ 125
StayForLong
Beoordeeld op 23 september 2022 via mobiele applicatie

We hadden het hotel geboekt voor 3 nachten met WELNESS behandelingen
Het onthaal was vriendelijk en echt rustig (zonder al onmiddellijk te moeten betalen en zo) - ik had de privé parking geboekt en dat is echt een aanrader !
Het ontbijt was voorzien van verschillende soorten brood/charcuterie/vis/warme keuken … teveel om op te noemen en alles heel vers
De kamers waren proper en vooral heel rustig om in het centrum van Oostende te zijn
De massages en andere behandelingen uitgevoerd door Olga waren net wat we nodig hadden - relaxerende muziek
Maar wat me bijblijft is de bijstand van de jonge man aan de receptie toen ik ziek werd en hij ervoor had gezorgd dat ik dringend bij een arts kon
Dat maakt het verschil tussen hotels !
Nog bedankt aan hem aangezien ik hem niet meer heb gezien

Kamertip: Réserver le parking
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 15 september 2022

Verschrikkelijk slechte matras, op lange kgmensen wordt er alleen in lengte gekeken en niet in gewicht, dit zijn matrassen voor max. 100 kg dus werk aan de winkel kamers zijn proper en up to date airco is ook ok

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 15 juli 2022

Kamer klein en basic, maar dat weet je als je boekt , ze was wel proper. Algemeen het personeel vriendelijk. Ontbijt mag voor de categorie goed worden genoemd. Dus het positieve. Er waren enige minpunten ..Drie voorbeelden . Een eerste is de zeer slechte tv. Zowel in beeld als in geluid . Enkele zenders waren ook niet beschikbaar . Een volgende dag werkte tv helemaal niet meer. Gemeld en iemand die voor onderhoud zorgt kwam kijken. Het vervangen van batterijen van de afstandsbediening bracht geen oplossing . Tv kon wel nog bediend worden via enkele toetsen op het toestel .Moet je wel weten waar en hoe . Werd ons dan getoond. Er werd ons dan een drankje aangeboden omdat het probleem niet naar behoren kon worden opgelost. Vriendelijk, maar toch… Een andere dag iets willen gaan drinken in de bar. De persoon die ons zou ( wou ) bedienen slaagde er niet in een bier van het vat te tappen . Nu mag je toch verwachten dat men weet hoe dit te doen als men zelf meldt dat de bar zowat de hele dag open is. Een bijgeroepen persoon kon evenmin helpen. Op de hoogste verdieping is een drankautomaat vermeld, niet gevonden . Misschien als hij er is beter aanduiden waar ? Op zelfde verdieping is een WC. Helaas zonder licht binnen, geen schakelaar te vinden , volledig donker binnen als je de WC deur sluit. Men kan toch moeilijk de deur open laten …? Is er een automatische lichtschakelaar misschien ? Dan werkte deze toch niet … Werkpunten…

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 7 oktober 2020 via mobiele applicatie

Niet veel plaatsen voorzien iets voor de single reiziger maar hier heb ik het toch echt gevonden . Dit gezellige familiehotelletje zonder chichi maar met alles dat nodig is, ligt op de perfecte plaats zowel voor openbaar vervoer, shoppen als een wandelingetje op het strand . Je voelt je er altijd welkom en verzorgd . Als er een ding is dat negatief is dan is het dat ze je altijd veel te veel lekkere dingen voorschotelen bij het ontbijt ;-) dat overigens inbegrepen is in de prijs ! Chapeau en mij zien jullie daar zeker terug .

Datum van verblijf: oktober 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 augustus 2020

We hadden voor 4 dagen en 3 nachten geboekt bij hotel Glenmore. De ligging van het hotel is geweldig, het zonneterras op de 6e verdieping heeft een adembenemend uitzicht en de opties voor wellness zijn ontelbaar, helaas voor ons, stoppen daar de positieve punten ook.

We hadden een kamer die uitkeek op de brandtrap, sterker nog: Onze kamer was deel van de nooduitgang (kamer 309). Langs onze kamerdeur hing een brandkastje (in de gang) met een sleutelkaart in die toegang gaf tot onze kamer, toen we daar op onze eerste dag vragen bij stelden en onze bezorgdheid bij het onthaal neerlegden werden we enorm onbeschoft behandeld (door de eigenaar) dat er toch géén enkel probleem was (terwijl we enkel vragen hadden bij de veiligheid van de sleutelkaart die ophing in een openbare gang). Half gerustgesteld dat er een alarm zou afgaan bij de receptie als iemand de sleutelkaart nam, maar verbijsterd door de manier waarop we behandeld waren, werd ons verblijf verder gezet.

Op de 1e ochtend na de 1e nacht werd heel veel goedgemaakt. We kregen een apart plaatsje om te ontbijten met onze hond in de bar, en we ontdekten na het ontbijt het zonneterras op de 6e verdieping waarvan hierboven al vermeld, met een adembenemend uitzicht. We keken er naar uit eens te relaxen op een van de bedjes die gratis aangeboden werden. Maar eerst gingen we een namiddagje de stad ontdekken. En daar liep het mis.

Voor we vertrokken naar de stad hadden we het bordje 'niet storen' op de deur gehangen. Iets wat we altijd in alle hotels doen waar we al gezeten hebben omdat we onze hond dan even alleen kunnen laten om te rusten. Ook in deze tijden van corona hadden we liever niet dat er iemand op de kamer kwam, zeker omdat we deze zelf op orde hielden. Maar dat was buiten het kamermeisje en de onthaalbediende gerekend. Zij besloten dat het bordje er enkel ophing omdat onze hond alleen zat of omdat we het vergeten waren, maar hoe dan ook werd de kamer gedaan. Ook al gaven we met het bordje duidelijk aan dat we niémand op de kamer wouden. Toen we terugkwamen uit de stad was de bench van onze hond verschoven (ik heb dus geen idee wat ze met haar gedaan hebben??) en dat was de druppel. Op dat moment besloten we nog één nacht te blijven en ons vertrek vervroegd te beëindigen. We gingen op dat moment dan ook melden dat we nog maar één nacht bleven en geen twee meer, en of we die laatste nacht konden annuleren.

De persoon die op dat moment aan de receptie stond ging even naar achter om het te bekijken. Wijzelf waren op dat moment nog rustig, en de receptionist ook. Tot de eigenaar kwam, die op ons afkomt met de woorden 'dat we dus ontevreden waren omdat het kamermeisje haar werk had gedaan'. Daarna ging het van kwaad naar erger. Er is een discussie ontstaan, de eigenaar vond dat zij volledig in hun recht waren een kamer binnen te gaan waar een 'niet storen'-bordje ophing, zei eigenlijk dat ze dit altijd deden (iets aan je deur hangen heeft dus geen enkel nut). En na een discussie waar geen enkel vorm van spijt of excuses is getoond, hebben we ons koffers gemaakt om instant te vertrekken.

We zijn op al onze reizen nog nooit zo onbeschoft behandeld en er is nog nooit zo weinig respect getoond voor onze privacy. Ons verblijf bij Glenmore was een ware nachtmerrie. Het enige dat ik kan aanraden: Ga er niet heen!

Datum van verblijf: augustus 2020