“Verzorgde inrichting maar matige gerechten”
Beoordeling van De Mangerie Promenade

De Mangerie Promenade
Geclassificeerd als nr. 21 van 427 Restaurants in Oostende
Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Het aperitief en de hapjes lieten het beste verwachten maar helaas.
Het menu was matig zowel qua kwaliteit als supplementen die niet op het menu stonden en toch werden aangerekend - "omdat er te weinig plaats was op de kaart !!!"
Ook het dessert was middelmatig.

9 september 2018 beoordeeld

twee dagen diner in de Mangerie in Oostende een hemel op aarde we hebben ontzettend lekker gegeten het was in 1 woord top we kunnen dit restaurant aanbevelen aan eenieder die van vis houdt en het personeel is zeker een pluim waard zeker de ober Igor verstand van de perfecte wijn bij wat dan ook een 10 met een griffel

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten.
Heel vriendelijke bediening met goede uitleg van de gerechten. Toffe inrichting. Zeker voor herhaling vatbaar.

2 september 2018 beoordeeld

We hadden voordien niet gereserveerd, maar we hadden geluk, er was nog een tafeltje voor 2 personen vrij De ontvangst was vriendelijk. Toen we aan tafel zaten werden we onmiddellijk verwend met een welkomstbordje en zelf gebakken brood. We kozen voor de keuze menu van 39 euro. Daar we de duurdere producten kozen was het zeer terecht dat we bij bepaalde gerechten een kleine opleg bij betaalden. Doch de extra kostprijs staat duidelijk op de kaart vermeld.
Alle gerechten waren vers, zeer lekker van smaak. Prijs/kwaliteit zit je hier heel correct. Je geniet nog van een prachtig uitzicht en het restaurant zelf is ook gezellig ingericht.
De bediening was vriendelijk en vlot. We beleefden er een zeer aangename avond.

1 september 2018 beoordeeld

Niet echt vriendelijk, en eten was er maar matig. Enige pluspunt is dat ze een degelijk uitzicht hebben tijdens het eten.

Reizigers die De Mangerie Promenade bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In De Mangerie Promenade geweest? Deel je ervaringen!