“Lekkere keuken, vriendelijke bediening”
Beoordeling van De Mangerie Promenade

De Mangerie Promenade
Geclassificeerd als nr. 21 van 431 Restaurants in Oostende
Keukens: Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er op een dinsdagavond in augustus. De zaak zat niet vol maar was aardig gevuld. De apero was lekker fris zoals het hoort. De pasta's zijn heel lekker en zeker voldoende. Ook het dessert werd mooi opgediend. Aangenaam verrast!

Datum van bezoek: augustus 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse fruit de mer gegeten van prima kwaliteit.
De bediening was tip top, we werden verwend tot en met ondanks de drukke avondservice.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 juli 2018 beoordeeld

Prima formule. Bijzonder restaurant met een duidelijke voorkeur voor de schatten die de zee heeft. Uitstekende, correcte en sfeer toevoegende bediening. Je ziet dat de gasten genieten van de gerechten.

Datum van bezoek: juli 2018
5 juli 2018 beoordeeld

Wij kwamen toevallig in de Mangerie terecht voor de lunch en waren meer dan aangenaam verrast. Zeer vriendelijke bediening en wij hebben hier ontzettend lekker gegeten. Hier komen wij graag terug.

Datum van bezoek: juli 2018
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant en heel vriendelijke ontvangst. De zeetong was lekker, 2 mooie stuks met heerlijke huisgemaakte tartaarsaus. De verse tagliatelle met zalm en coquilles werd nog lekkerder door de truffelschilfers die ze aan tafel toevoegen. Koffie en dessert waren prima; beste moelleux ooit volgens mijn dochters!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die De Mangerie Promenade bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In De Mangerie Promenade geweest? Deel je ervaringen!