Beoordeeld op 17 juli 2017

Geboekt omdat het er allemaal zeer mooi uitzag op de fotos van hun website. Aangekomen niets aangegevan waar je moet zijn. Koel ontvangst. We werden naar de kamer begeleid met zeer weinig uitleg. Alles op het binnenplein leek verouderd en onordelijk. De kamer is op zich wel mooi en proper. Voor het ontbijt was er geen plaats meer. Niemand te zien van de uitbaters. Er was geen beleg meer, geen koffiekoeken, geen pistolets, fruit zag er niet uit, koffieapparaat was niet gevuld,.. Iemand moeten gaan zoeken om dit allemaal op te lossen. Ze hebben de tafel opgeruimd en snel wat hesp en kaas gebracht en een kommetje aardbijen. Ze gingen nog pistolets brengen maar niemand meer gezien. Je wordt er aan je lot overgelaten en moet zelf zorgen voor je ontbijt. VEEL TE WEINIG voor 105 EURO per nacht...of je moet geld teveel hebben! Na ons beklag zelfs geen korting gekregen. Hebben al veel B&B's en hotels gedaan maar dit was echt droevig. In Oostende kan je veel makkelijker iets veel beter vinden voor die prijs.Ik ben ook van mening dat de uitbaters met teveel dingen tegelijkertijd bezig zijn wat als chaos overkomt.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 juli 2016

Niet bijzonder, helaas.... Ondanks de mooie foto's op de web site, is het in werkelijkheid een beetje onverzorgd. De kamers zijn wel ok, ( champoo van Rituals enz...) maar het binnenplein nodigt niet uit om daar te vertoeven. Het lijkt op achterstallig onderhoud zoals groen geworden tuinmeubilair etc.
Ineens 's morgens geen water meer.... Dit schijnt vaker voor te komen, blijkbaar. Zij hebben emmers water aangedragen die ze uit de Jacuzzi zijn gaan halen. Al ooit eens je tanden moeten poetsen met jacuzzi water? Nee dank u!
Ontbijt was redelijk maar de koffie is gewoon niet te drinken = warm water met een kleurtje, bah!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016

We verbleven drie nachten in deze gezellige B&B, alles is sfeervol ingericht in het thema van de zee, een roeispaan als leuning, oud wrakhout als bedhoofd,...
Ruime kamer met parket vloer, zalige bedden, badkamer met bad en wastafel. Er zijn producten van Rituals voorzien, handdoeken, bekertjes om tanden te poetsen, haardroger,..
Prachtig ontbijtbuffet met kaas, hesp, kip, yoghurt, boter,.. je kan zelf een eitje koken.. vesrchillende soorten brood, boterkoeken, pistolets,.. cornflakes voor de kindjes. Kortom alles is aanwezig!
Zeer fijne B&B uitbaters die je de nodige privacy geven tijdens je verblijf maar wel steeds beschikbaar zijn voor vragen, een babbeltje,..
Zeker een aanrader voor wie een daguitstap naar de kust plant!

Kamertip: Wij hadden de familiekamer, een grote kamer met badkamer en aansluitende kamer voor onze zoon van 2 jaar! Hier staat ook een stapelbed.
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 11 februari 2016

Het was een goed verblijf in een mooie omgeving vlakbij het strand. We waren met vier personen en de hond voor een paar nachten.

De kamers waren ruim en mooi ingericht en hadden een nautisch thema. Badkamer was in onze kamer wel aan de kleine kant maar is voorzien van een ligbad. De benedenkamer had een ruimere badkamer. Beide schoon en voorzien van Rituals producten. Aanrader is het reserveren van de wellness (stoombad, sauna en jacuzzi). Die vind je op de eerste etage aan het einde van de gang. Het fijne is dat je de wellness faciliteiten 2 uur lang voor jezelf hebt.

We hebben veel tijd doorgebracht in de gezamenlijke woonkamer. We hebben zelf veel eten, drinken en hapjes meegenomen die we konden opbergen in de gemeenschappelijke keuken/koelkast. Het uitgebreide en ook heerlijke ontbijt loopt rommelig (niet op tijd) en in de detail ontbrak er soms bestek, glazen en basics (zoals melk). Het is vaak zoekende naar een aanspreekpunt buiten de openingstijden van de winkel.

Kamertip: Bestel een heerlijke fruit de mer schaal uit eigen winkel
Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 23 december 2015

De kamer was heel mooi ingericht, een goed bed, Rituals producten in de badkamer.
het personeel was er super vriendelijk! We hebben er ook een heerlijke zeevruchten schotel gegeten. het enige minpuntje dat ik kon geven is dat het met het ontbijt een beetje koud was als je als eerste kwam ontbijten.Het ontbijt was zeer lekker, kortom je kwam niets te kort.
Een tip voor de eigenaars : de verwarming een half uurtje op voorhand aanzetten.
Voor de rest was het een zeer rustige ligging op ongeveer 2 km afstand van de tram.

Datum van verblijf: december 2015