“Lekker”

l'Apéro
Geclassificeerd als nr. 33 van 427 Restaurants in Oostende
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht, Lokale keuken
Beschrijving: Typisch Oostends restaurant!
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb die avond garnaalkrokketjes gegeten, ze waren lekker. De bediening was vlot en heel vriendelijk. Prijskwaliteit zeker in orde. Als je op het terras zit een mooi uitzicht op het strand.

24 mei 2018 beoordeeld

Op zonnige dinsdagmiddag hier terecht gekomen. In pergola vrij vol en diensters liepen zenuwachtig rond. Uiteindelijk tafel gevraagd aan verantwoordelijke die ons vriendelijk verder hielp.Garnaalkroketjes waren goed maar ook niet top. Cote a los was lekker met helaas iets mindere pepersaus. Inbegrepen was fles Cahors die mijn partner niet kon bekoren dus nog karafje andere wijn besteld.

Dave M, Manager van l'Apéro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Bedankt voor je Feedback. Dit klopt het was een onverwachte drukke dag.
De Cahors is wel een krachtige wijn met veel body die goed past bij de cote à los.
Jammer dat je dit niet kon bekoren. Pg Team l'Apéro

18 mei 2018 beoordeeld

De zaak zit altijd voller dan ergens anders in de buurt.En volkomen terecht! Voor een heel redelijke prijs word je snel en vriendelijk bediend en eet je goed.
De zalm was elke keer opnieuw perfect gebakken.
Wie wil heeft keuze uit veel combinaties in menu's.
Na een jaartje in Oostende restaurants zoeken en proberen lijken we hier steeds meer thuis te komen.

Dave M, Eigenaar van l'Apéro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Bedankt voor je mooie beoordeling daar zijn we zeer tevreden mee. We zien je graag terug in l'Apéro Oostende! Top!!

29 april 2018 beoordeeld

Gezellig kader, de bediening wat onervaren en raar dat er bij de vele visgerechten geen puree geserveerd word maar verder hebben we heerlijk gegeten. De vis was zeer goed, een aanrader.

Bedankt voor je beoordeling. We zijn volop bezig met de bediening te optimaliseren en het kan zijn dat er wat ongemakken zichtbaar waren. Wij serveren af en toe eens aardappel puree, maar je kan wel verse frieten, krielaardappelen en aardappelkroketten verkrijgen als je dat wenst.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker vissoep een aanrader!! Verse kabeljauw met oostende saus wortels niet te warm. Desert brasiliene 'de wijn voor dat geld mag beter

Reizigers die l'Apéro bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In l'Apéro geweest? Deel je ervaringen!