Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.comUS$ 160
eDreamsUS$ 130
ZenHotels.comUS$ 144
Agoda.comUS$ 136
PricelineUS$ 136
Destinia.comUS$ 143
Beoordeeld op 11 november 2019 via mobiele applicatie

We namen de executive suite omdat we met 3 waren en een grote kamer dus wenselijk was. De kamer was koud bij aankomst, extra bed was niet opgezet. Cava was inbegrepen dus dat was wel leuk. Vrij veel lawaai in de kamer van de lift
Zwembad wat verouderd maar ok, wel een paar graden te koud om echt aangenaam te zijn. Welness en spa wel prima in orde. Ontbijt was uitgebreid en lekker.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam met een 2-tal (mannelijke) uitzonderingen.
Executive suite aan de prijs van de normale kamer was eerlijker geweest

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 15 september 2019

Mooi, modern hotel met ruime kamers en lekker ontbijt.Alles netjes. Een gezellige bar.
Minpuntje: op de kelderverdieping is een zwembad. Helaas hier werd te weinig onderhoud gedaan. Er zijn op verschillende plaatsen roestvlekken op de omkadering van het zwembad. Er is ook te weinig verlichting.

Kamertip: Onze kamer was correct
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Op de website staat dat je suikervrij ontbijt kunt aanvragen. Toen ik daar op voorhand voor mailde werd mij gezegd dat dat altijd aanwezig is. Echter toen ik de eerste ochtend bij het ontbijt kwam was er niks voorzien. Ze hebben dan een pot suikervrije confituur besteld die er pas was de derde ochtend. Wel kreeg ik uitvluchten te horen; we zijn pas van eigenaar veranderd, je had dat op voorhand moeten vragen (heb ik dus gedaan), er is toch genoeg anders om te eten en het ergste; hadden we dan speciaal een pot moeten bestellen. Ja dus en als je dat niet wilt doen zet dan niet op de website dat je suikervrij ontbijt kunt vragen. Zeer teleurgesteld. Geen 4 sterren waard. Zoals jullie zeiden er is toch genoeg anders om te eten, zeg ik er zijn toch genoeg andere hotels in Oostende om te verblijven.

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel verdient geen 4 sterren. De kamer was ruim, het ontbijt was super en er is een mooi binnenzwembad, maar ... er hing echt een rioollucht op de kamer, de ijskast was defect en op deze kamer was geen airco !!! De warmste dag van het jaar. Ik ga daar voortaan dus echt op letten ! Het probleem met de ijskast en de rotte geur werd simpel “meegenomen” grr om niets aan te doen

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 juni 2019

Mooie kamers, ze lijken een beetje verouderd maar alles is mooi onderhouden. Hotel is ideaal gelegen midden in het centrum van Oostende, parking op nog geen 5 minute wandelen.
Ontbijt vond ik ook heel goed.

Datum van verblijf: juni 2019