Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht omdat wij naar een concert gingen in het Kursaal, wat ideaal is want dat is maar 5min stappen van het hotel. Wij kozen dit hotel omdat wij hier eerder al verbleven en dit heel goed was meegevallen. Maar helaas deze keer was het anders. Onze kamer was ouderwets terwijl we vorige keer een frisse moderne kamer hadden dus dit viel wel tegen. Het leek wel of de kamer al lang leeg had gestaan want de shampoo zag er ook niet al te best meer uit. Voor de rest was de kamer wel net moet ik zeggen en een heel ruim bad. Helaas voor ons werkte de tv niet, wij hebben dit gemeld aan de receptie en ze ging dit doorgeven maar helaas is dit niet opgelost geworden echt wel jammer en zeker voor de prijs die we betalen. Bar en ontbijt waren wel vrij goed.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Net terug thuis van een zalig weekendje Oostende , hotel Bero is een echte aanrader , mooie ruime kamer , goede douche , waterkoker en koffie op kamer , heerlijk bed . De dag beginnen met een overheerlijk ontbijt , zoveel keuze , verder fruitsla , lekkere broodjes en koffie . Ook gratis gebruik van zwembad , sauna , en je kan er een plekje in de garage reserveren mits bijbetaling. Vriendelijk geholpen aan de receptie . Ik keer zeker een keertje terug !!!

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

De executive kamer was in orde, niks meer, niks minder voor een 4* hotel.
Goed ontbijt, met o.a. verschillende Franse kazen, veel keuze in brood, beleg en er is cava!
Goed gelegen, vlakbij het strand, vlakbij de stad.
Vriendelijk onthaal.
Tip, de tv is niet stuk...pas vanaf ‘kanaal nummer 4’ is de eerste zender zichtbaar ...

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 30 december 2018

Een overnachting voor Kerstavond geboekt, en deels betaald met cheques van "Logeren in Vlaanderen Vakantieland" (en trouwens via die site geboekt). Zeer democratische prijs voor een mooie, modern gerenoveerde 4-sterrenkamer. We logeerden in een Eco-kamer, wat aan te raden is: het zijn die kamers die gerenoveerd zijn, en het "Eco" schuilt hem vooral in het feit dat er enorm veel met LED verlichting is gewerkt, en dat er géén bad aanwezig is, maar wel een zeer ruime inloop-regendouche. Ontbijt was zeer overvloedig en lekker.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 16 december 2018

Hotel is goed gelegen , hadden mooie kamer maar deze was slecht gelegen ,aan de overkant van de straat verschillende cafe's ,lawaai tot 5u in de ochtend door luide muziek en straatlawaai.
Goed ontbijt, ruime keuze en verzorgd. TV blijkbaar enkel sat kanalen , geen vlaamse kanalen die werkten.
Vriendelijke bediening
Opletten dus bij kamerboeking, cafes kunnen je nachtrust verstoren.

Datum van verblijf: december 2018