4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima ligging. Ruime kamers. Eerst in oude familiekamer met vasttapijt; nadien switch (stofallergie) naar eco kamer zonder tapijt en vernieuwde inrichting (inloopdouche, modern). Vriendelijk behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Kids vonden de wafels bij het ontbijt lekker en ook het zwembad top. Bijna geen lawaai van kamers/buren/gang/lift/frigo/straat, dus goed geïsoleerd.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2018

Beste Geert

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat onze medewerkers voor u een vlotte switch konden regelen naar één van onze speciale anti-allergische Ecology kamers zodat u verder onbezorgd van onze faciliteiten kon genieten.

Bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en heel graag tot een volgende keer.

13 maart 2018 beoordeeld

Bubbelbad in het wellness gedeelte is wenselijk? De stoomcabine had bij ons een zeer onaangename geur (riool) Het ontbijt heeft voldoende assortiment. Zelfs bubbels kan je drinken. Het hotel is zeer proper. Het personeel vriendelijke en hulpvaardig.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Beste Danny

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw leuk verblijf in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u tevreden was over ons ontbijtassortiment, de netheid in het hotel en de gastvrije service van onze medewerkers. Het spijt ons echter te horen dat een éénmalig onaangenaam geurtje in de stoomcabine voor een minpuntje heeft gezorgd.

Bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer.

19 februari 2018 beoordeeld

Hotel Bero is zeker een aanrader.
Wij hadden een eco kamer. Ik vond het groter van verwacht. Goed bed en een ruime douche. Wat meer heb je nodig. Wij hadden ook een kamer met zicht op zee.
Het zwembad en de welness zat bij de prijs inbegrepen.
Het was fijn om eens even te kunnen gaan zwemmen en ontspannen in de sauna.

Het personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was zoals het moest zijn. Veel keuze.
De living van het hotel is ideaal. Het is niet ver van het station (10 min) en dicht bij het strand.
Ideaal dus.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Beste Eline

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw geweldig verblijf in hotel Bero en om ons bij de andere reizigers aan te raden. We zijn blij te lezen dat jullie over gans de lijn tevreden waren over onze faciliteiten, onze medewerkers en onze ideale ligging.

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig hotel mooie kamers kei vriendelijk personeel en lekker ontbijt goede ligging strand en centrum vlakbij. Het zwembad en fitness vielen in de smaak bij de pubers. Volgend jaar komen we graag terug.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Beste Jurgen

Hartelijk dank om deze prachtige 5 sterren review te schrijven naar aanleiding van uw topervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat jullie over gans de lijn zeer tevreden waren over onze faciliteiten en onze medewerkers en dat jullie zullen terugkomen.

Bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en heel graag tot de volgende keer.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de foto's van de moderne kamers te zien zullen wij in een nog te renoveren kamer verbleven hebben. Deco was old fashion: bloemengordijnen, roze deuren, bruine accordiondeur maar het was wel zeer proper. Logeerbed voor de dochter was goed maar de matras op ons tweepersoonsbed was slecht/versleten? Beide wakker geworden met rugpijn. De verwarming werkte niet maar dit ging meteen nagekeken worden.
Zwembad omgeving en water waren koud, wellness zone was wel dik inorde. Alsook de ontbijtzone. Duidelijk een hotel dat in fases aan het renoveren is.
Wel hoedje af voor het vriendelijke personeel.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste Sarah

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw recente verblijf in hotel Bero. Onze Classic kamers zijn inderdaad nog niet gerenoveerd maar deze laatste grote renovatie staat reeds op de planning voor begin volgend jaar. Fijn dat u wel vermeldt dat deze oudere kamers toch zeer proper zijn. We zijn ook blij te lezen dat u tevreden was over onze wellnessfaciliteiten, ons ontbijtrestaurant en de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Alleszins bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer.