Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Aan de foto's van de moderne kamers te zien zullen wij in een nog te renoveren kamer verbleven hebben. Deco was old fashion: bloemengordijnen, roze deuren, bruine accordiondeur maar het was wel zeer proper. Logeerbed voor de dochter was goed maar de matras op ons tweepersoonsbed was slecht/versleten? Beide wakker geworden met rugpijn. De verwarming werkte niet maar dit ging meteen nagekeken worden.
Zwembad omgeving en water waren koud, wellness zone was wel dik inorde. Alsook de ontbijtzone. Duidelijk een hotel dat in fases aan het renoveren is.
Wel hoedje af voor het vriendelijke personeel.

Verbleef: januari 2018, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste Sarah

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw recente verblijf in hotel Bero. Onze Classic kamers zijn inderdaad nog niet gerenoveerd maar deze laatste grote renovatie staat reeds op de planning voor begin volgend jaar. Fijn dat u wel vermeldt dat deze oudere kamers toch zeer proper zijn. We zijn ook blij te lezen dat u tevreden was over onze wellnessfaciliteiten, ons ontbijtrestaurant en de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Alleszins bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 28 december 2017 via mobiele applicatie

Hptel met verscollende saunas en mpoi maar klein zwembad.
Ideale ligging op monder dan 100m van de promenade en strand. Ruime mamer modern ingericht en heel ruime badkamer met inloopdouche.
Het ontbijtbuffet os gevarieerd met verschillende broodsoorten, charcuterie, gerookte zalm, 6 soorten kazen, 5 soorten granen, maar de kwaliteit kan beter. Soms is er een gemengde verse fruitsla soms enkel perzikken op stroop uit een blik. Fruitsappen zijn nogal waterig.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

Beste gast

Hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u tevreden was over onze ligging, de kamer en de wellnessfaciliteiten. Het spijt ons echter te vernemen dat de kwaliteit van de fruitsappen niet aan uw verwachtingen beantwoordde. Nochtans zijn we onlangs overgeschakeld naar Granini, één van de topmerken in Europa, maar we zullen dit zeker opvolgen.

Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Reden van ons logement is het whiskeyfeest. Hebben een gerenoveerde kamer en die is tip top in orde. Het is praktisch goed gelegen en goed bereikbaar. Het ontbijt is lekker en in buffetvorm. Alles wat je wensen kan.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden

Beste Ben

Hartelijk dank om deze positieve review te schrijven naar aanleiding van uw ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u over gans de lijn tevreden was over uw verblijf bij ons.

Bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en heel graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een uitgebreid ontbijt, in een aangename en moderne setting, vriendelijk personeel dat ten allen tijde beschikbaar was. Ruime en nette kamers met alle faciliteiten gecombineerd met een uitstekende ligging: 10 minuten stappen naar het station, enkele minuten en je bent op het strand of de winkelstraten. Zeer centraal doch rustig gelegen!

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Beste Neji

Hartelijk dank om deze prachtige 5-sterren review te schrijven naar aanleiding van uw recente ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u over gans de lijn zeer tevreden was over onze faciliteiten en onze medewerkers.

Beoordeeld op 16 oktober 2017

zeer vriendelijk onthaald,top ontbijt,alleen jammer voor de 25€/dag om te parkeren voor lang verlof is dit een grote bijkomende kost
goeie ligging overal dichtbij
na 24h vriendelijk onthaald door nachtportier
gratis welness en fitness

Kamertip: geen problemen van nachtlawaai
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste Luc

Hartelijk dank om deze positieve review te schrijven naar aanleiding van uw recente ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u tevreden was over onze faciliteiten en over de vriendelijkheid van onze medewerkers.