Beoordeeld op 25 november 2017 via mobiele applicatie

Reden van ons logement is het whiskeyfeest. Hebben een gerenoveerde kamer en die is tip top in orde. Het is praktisch goed gelegen en goed bereikbaar. Het ontbijt is lekker en in buffetvorm. Alles wat je wensen kan.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 januari 2018

Beste Ben

Hartelijk dank om deze positieve review te schrijven naar aanleiding van uw ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u over gans de lijn tevreden was over uw verblijf bij ons.

Bedankt om voor uw verblijf in Oostende voor hotel Bero te kiezen en heel graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een uitgebreid ontbijt, in een aangename en moderne setting, vriendelijk personeel dat ten allen tijde beschikbaar was. Ruime en nette kamers met alle faciliteiten gecombineerd met een uitstekende ligging: 10 minuten stappen naar het station, enkele minuten en je bent op het strand of de winkelstraten. Zeer centraal doch rustig gelegen!

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Beste Neji

Hartelijk dank om deze prachtige 5-sterren review te schrijven naar aanleiding van uw recente ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u over gans de lijn zeer tevreden was over onze faciliteiten en onze medewerkers.

Beoordeeld op 16 oktober 2017

zeer vriendelijk onthaald,top ontbijt,alleen jammer voor de 25€/dag om te parkeren voor lang verlof is dit een grote bijkomende kost
goeie ligging overal dichtbij
na 24h vriendelijk onthaald door nachtportier
gratis welness en fitness

Kamertip: geen problemen van nachtlawaai
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste Luc

Hartelijk dank om deze positieve review te schrijven naar aanleiding van uw recente ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u tevreden was over onze faciliteiten en over de vriendelijkheid van onze medewerkers.

Beoordeeld op 7 oktober 2017 via mobiele applicatie

De ontvangst is super vriendelijk en familiaal, iets wat je niet zou verwachten in een hotel van dit formaat.
Kamers zijn zeer netjes en modern ingericht.
Het ontbijt super lekker en zelfs zacht gekookte eitjes waar de eigenaar zlf streng op toekijkt dat die ok zijn.
Minpuntje waren de koffiepads op de kamer die samen met de waterkoker bij ons de vraag deden rijzen hoe we die moesten gebruiken en ons ook slechte koffie opleverde. Ook wegens een defect koffiemachine tijdens het ontbijt haddenwe pech maar de vriendelijkheid, famliale opvang deden ons dit snel vergeten. Er werd ook geluisterd naar ons probleem en men probeerde er ook iets aan te doen wat super is.
Ook in de whiskey bar was het heerlijk vertoeven en genieten voor de liefhebber.
Alvast bedankt hotel Bero voor het heerlijke relax weekend en eerlijke gastvrijheid!

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2017

Beste Jean

Hartelijk dank om deze mooie review te schrijven naar aanleiding van uw heerlijke ervaring in hotel Bero. We zijn blij te lezen dat u zo heeft genoten van onze faciliteiten en onze gastvrijheid. Nogmaals onze excuses voor het ongemak met de koffie maar fijn dat u vermeldt dat we dit op een goede manier voor u probeerden op te lossen.

Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Heel goed ontvangst
TOP bediening ! Super ontbijt heel uitgebreid voor ieder wat wils . Propere kamer .
Vriendelijk personeel ! Zeker een aanrader
Prijs kwaliteit
Goede ligging vlak bij de dijk en bij de stad .

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
ssl_11, Director of Sales van Hotel Bero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Beste gast

Hartelijk dank om deze positieve 5-sterren review te schrijven naar aanleiding van uw super ervaring in hotel Bero en om ons ook aan de andere reizigers aan te raden. We zijn heel blij te lezen dat u tevreden was van onze faciliteiten en onze dienstverlening en dit aan een correcte prijs-kwaliteit.