Mercure
Expedia.comUS$ 109
PricelineUS$ 108
Destinia.comUS$ 117
Beoordeeld op 6 september 2022

Verzorgd en nette kamers , het personeel is heel vriendelijk , aan het ontbijtbuffet was er een ruime keuze aan zoet en zout , heel lekker . Even wandelen en je bent zo aan de dijk en de zee . Een aanrader .

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 18 augustus 2022

Ik heb een heel leuk verblijf gehad in dit hotel. Als rolstoelafhankelijke persoon was de installatie van de badkamer super aangepast waardoor het voor mij heel veilig werd. Het enige moeilijke was de omtoer die we moesten maken om aan het ontbijtbuffet te komen. Doch dit kon de pret niet drukken!

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 1 augustus 2022

Al voor het 5de jaar op rij in hotel Mercure Oostende en telkens weer een aangename sfeer en zeer propere kamers. Steeds zeer verzorgd en enorm vriendelijke mensen aan onthaal, bar, ontbijt en housekeeping

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 13 juni 2022

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2022

Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Hier een weekendje verbleven en zeer tevreden van, goeie locatie super lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.
Leuke kamer met alles basics minibar wel heel schaars gevuld slechts 3 drankjes maar in de lobby kan u wel verschillende dranken en versnaperingen nog aankopen.
De bar beneden is super gezellig maar wat weinig zitplaats deze is open tot 00.00u.
Wij komen zeker nog terug.

Kamertip: Hier zijn 15 parkings beschikbaar, bij te boeken bij je reservatie aan 21€ maar je kan net zo goed ik parking indigo Kursaal Oostende parkeren voor 25€/24u
Datum van verblijf: januari 2022