ZenHotels.com
eDreamsUS$ 97
Destinia.comUS$ 100
Beoordeeld op 31 juli 2021

ik had in kamer 171 last van nieren een nierenplaag
ik heb een andere kamer gekregen voor de laatste nacht daar was ik al blij mee
het hotel zat helemaal vol in oostende het Mercure
graag dit melden
dank u

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

We waren aangenaam verrast van de top hygiëne van de kamer , Danku Lidia! Verder normaal verblijf. Bar is open tot 23:30 . Ontbijt van 7-11 u. Wel uitgebreid en lekker ontbijt. Nadeel: dunne muur tussen kamers , je kon de gsm meldingen van de buur horen. Totaal geen mooi uitzicht. En buiten enkele bordspellen , geen faciliteiten in het hotel.
Voor de rest een prima verblijf!

Datum van verblijf: juni 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2021

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed! Aarzel verder niet om contact op te nemen met de receptie als u last hebt van geluid, dan kunnen zij u eventueel een andere kamer voorstellen.

Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Bert Degryse, General Manager

Beoordeeld op 1 april 2021

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 23 december 2020

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2020

Beoordeeld op 25 oktober 2020

Datum van verblijf: oktober 2020