Etrip
Beoordeeld op 25 oktober 2020

Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 oktober 2020

Supervriendelijke ontvangst door de dames van de receptie! Bij binnenkomst valt op dat ze veel coronamaatregelen nemen, wat we alleen maar toejuichen. Het is een modern hotel met een leuke bar waar je veel verschillende dranken kan krijgen. Probeer zeker de Jus de Mer eens! De kamer is niet supergroot, maar heeft alles wat je nodig hebt. Je krijgt gratis twee flesjes Spa water op de kamer. De bedden zijn uitstekend en de badkamer zag er vernieuwd uit. Vooral de producten van Rituals vonden wij heel aangenaam. Het ontbijt is super, met heel veel keuze: eitjes, pannenkoeken, ontbijtgranen, koffiekoeken, fruit,...Het hotel ligt dichtbij het centrum en niet ver van de zee. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Oostende! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 25 september 2020

Zeer mooi gelegen hotel, op enkele stappen van het casino en het strand. De kamer was niet echt groot, maar zeer comfortabel met een bijzonder goed bed en een goede badkamer. Het ontbijt was bijzonder goed en uitgebreid. De beste score is voor de service, voor het vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juli 2020

Pluim voor Sean die het ontbijt de moeite waard maakt. Corona proof, zeer vriendelijk en gedienstig. Komen al enkele jaren naar dit hotel. Ligt dicht bij de dijk, kamers zijn netjes, een goede matras. Het was nu wat anders gezien de corona maatregelen maar we voelden ons veilig. Iedereen deed zijn best. We gaan zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2020

Beste Ronald,
Wat een leuke en positieve review!

Het doet ons heel veel plezier te mogen vernemen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat ook de ligging dicht bij de dijk ideaal was voor u. Fijn dat u tevreden was met de nette kamers en de goede matras. Goed ook om te horen dat u zich veilig voelde dankzij de genomen Covid-19 maatregelen.
Bedankt ook voor de pluim voor Sean die het ontbijt (dat door de Covid-maatregelen een andere vorm heeft gekregen) voor u de moeite waard maakte. We zien al uit naar uw terugkomst!

Met vriendelijke groeten,

Bert Degryse, General Manager