Beoordeeld op 11 augustus 2019

vriendelijk personeel, zeer behulpzaam, goede bediening aan de bar, propere kamers, de beperkte kaart in het restaurant was lekker maar leent zich niet voor een uitgebreid diner, zeer uitgebreid onbijtbuffet voor elk wat wils.
in de gang van 4de verdiep, tapijt is aan vernieuwing toe,

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van een prima verblijf in ons hotel! Het verheugd ons dat u de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons team heeft opgemerkt. Fijn dat u de bediening aan de bar goed vond en dat de kamer in orde was. Ook fijn te horen dat u genoten heeft van ons lekker uitgebreid ontbijt!

Jammer dat u de menukaart wat te beperkt vond maar het is fijn te horen dat u lekker gegeten heeft. We hebben uw opmerking omtrent het tapijt genoteerd.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Lekker en uitgebreid ontbijt, mooie kamer met airco, terras met uitzicht op zee (kamer 191).
Vriendelijk onthaal en een gereserveerde parking op wandelafstand van het hotel.
Hotel zelf op een paar 100 meters van de dijk en strand.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Bert Degryse, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2019

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Het is erg lonend voor ons om te mogen lezen dat u uw verblijf top vond en we hopen u dan ook nog eens te mogen ontvangen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Goed gelegen hotel dichtbij de zee. Alle personeelsleden even vriendelijk en behulpzaam. Mogelijkheid huren volledig afgesloten garage in de buurt is een ongelooflijk pluspunt. Gerieflijke en geluidsarme kamer met frigo, waterkoker met oploskoffie en thee, kluis en heerlijke bedden. Aparte goed uitgeruste badkamer, enkel bad niet volledig antislip zodat je moet oppassen bij het betreden. Uitgebreid ontbijt die veelvuldig wordt aangevuld. Gebouw 1 bestaat uit 9 verdiepingen met elk een zestal kamers maar slechts 1 lift voor max 6 personen, dan nog breed gerekend. In de spitsuren is het dan ook soms een tijdje wachten op de lift, dit is enig minpuntje

Datum van verblijf: juli 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw uitgebreide positieve feedback en beoordeling.

Wat is het een plezier uw review te lezen. We willen u bedanken voor de vriendelijke complimenten omtrent ons team. Ook fijn te lezen dat de ligging nabij de zee, de privé garage en de comfortabele kamer naar wens waren. We hebben uw opmerking omtrent de antislip mat genoteerd. Wat leuk dat u genoten heeft van ons lekker uitgebreid ontbijt! Jammer dat u de lift eerder aan de kleine kant vond en dat u soms wat heeft moeten wachten. Hopelijk was die niet al te ongemakkelijk voor u.

We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat we u opnieuw mogen verwelkomen bij een volgend bezoek!

Beoordeeld op 7 augustus 2019

Best meegevallen, paar puntjes vallen te bekijken. Als gehandicapte miste ik een douchemat, gladde bevloering, en wc borstel in de badkamer. De toegankelijkheid naar restaurant met trappen ook niet gemakkelijk als je niet goed te been bent, stevige balustrade ware wenselijk of hellend vlak.

• Reistype: Reisde alleen

Beste Jaklien,
Vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen.

Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf. We willen graag met u meedelen dat er, omwille van hygiënische voorschriften, standaard geen wc-borstels op de badkamers zijn. We zullen alvast bekijken hoe we de badkamer en de toegankelijkheid naar het restaurant voor mensen met een fysieke beperking kunnen verbeteren. Hopelijk kon de rest van uw verblijf dit enigszins goedmaken en mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer kleine badkamer. Maar dit is niet erg, zolang alles maar proper is.
Nu... dat was het niet. Bij het binnenkomen in de kamer hing er een nare geur, bleek dat er in het vuilbalkje van de badkamer een dikke, vieze, vuile pamper zat met nog wat andere “accessoires” van de vorige gasten
De nachtkastjes waten ook niet schoongemaakt want daar waren nog resterende kringen van glazen en flesjes te zien.
Geen tegemoetkoming gekregen bij het uitchecken, alleen een vriendelijk « tot ziens ».
Ons besluit: wij gaan daar niet meer terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hotel-cmanager, Kristoffel Verdonckt, General Manager van Hotel Mercure Oostende, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste Catherine,

Bedankt dat u de tijd nam om een beoordeling te schrijven. Het spijt ons dat u een negatieve ervaring had met ons hotel en u minder tevreden was. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel en we zullen ons schoonmaakteam hier meteen over aanspreken. Mocht u problemen ondervinden in de kamer, aarzel dan niet om de receptie hierover aan te spreken zodat we meteen voor een oplossing kunnen kijken.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen zodat we u een beter en aangenamer verblijf kunnen gunnen!

Kristoffel Verdonckt, General Manager