FindHotel
Etrip
Trip.com
StayForLong
Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

De badkamer is echt oud en ruikt enorm naar sterke chemicaliën om die nog proper te krijgen. Er is geen douche, geen scherm of ophangsysteem aan het bad. De kamer is klein voor wat we betaalden. Doet heel erg aan als vergane glorie. Beneden is wel charmant maar maakt het niet helemaal goed.

Kamertip: Prijs/kwaliteit is niet in verhouding. Maar las je oude stijl aan zee wilt kan je hier terecht
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 27 juni 2021 via mobiele applicatie

Wij hebben overnacht in een kamer aan de straatkant met zeezicht. De kuisploeg kuist de kamer na elke nacht. Het bubbelbad besloot in de nacht opeens af te spelen en een beetje last gehad van geluid in het hotel, maar over het algemeen een goed verblijf gehad.

Kamertip: Boek een kamer aan de straatkant voor zeezicht.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 14 mei 2021

Koud water om te douchen, snikhete kamer, vuile handdoek, putje verstopt.
Vanmorgen doorgegeven aan de receptie dat ik dit niet pik. Ik heb 170€ betaald voor een 1 pers kamer en vroeg een commerciële geste. Daar wouden ze absoluut niet van weten. Ik vroeg naar de manager en kon op geen enkele manier zijn telefoonnummer noch zijn mailadres bekomen.
Hoe kan je zo een hotel runnen???

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Al vooraf een slechte ervaring: ik had een vraag gestuurd per mail en nooit antwoord gekregen van het hotel.
Onthaal was het ideale voorbeeld hoe je het niet moet doen. De dame leest een tekst voor en aks he iets vraagt, leest ze de tekst opnieuw voor. Ze verstaat je niet , laat staan dat ze moeite zou doen. Bagageopslag? Zet zelf je zaken maar in de kelder, daar staat alle bagage van de gasten en iedereen kan er bij. De code kent iedereen.
Kamer klein en rook naar spuitbus-sigaretten-muf. Badkamer is te klein om je te draaien en je zit op toilet geklemd tussen bad en glazen deur( geen privacy dus!) bad is 40 cm breed achteraan. Alles geschikt voor kabouters.
Er blerk ook geen ontbijtservice, hoewel dat nergens vooraf gemeld werd. Men beveelt zaken aan voor het ontbijt, maar reserveren moet je zelf. Een zaak bleek al 2 weken gesloten trouwens!
Als ik een positief element moet noemen, hotel ligt tegenover het casino, dus je bent snel op de dijk.ze beweren 3 sterren te zijn, maar volgens mij is het eerder 0,3 sterren.
Wij hebben het na een nacht voor bekeken gehouden. Ik zou dit niemand aanraden nog niet al was het gratis.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 maart 2020

Ontbijt was heerlijk. Kamer was gewoon schandalig. Family room. Spijtig genoeg was dat een druk weekend dus zaten andere hotels ook al vol. De dame achter de balie wqs helemaal niet vriendelijk. De bediening in de ontbijtruimte sprak geen nederlands... yay

Datum van verblijf: maart 2020