Beoordeeld op 11 november 2018

De ligging van het hotel is uitstekend : vlakbij de zee , de winkels , het casino en de tramhalte ! Het hotel zelf is wat aan vernieuwing toe , het is allemaal nog wat ouderwets . De kamers waren netjes maar kunnen zeker meer verlichting gebruiken , het is er donker ! Het vast tapijt is ook wel aan vernieuwing toe , en zeker niet hygiënisch .
Het personeel was wel heel vriendelijk , we mochten reeds om 13 u op onze kamer .De ontbijtruimte is wat klein , het ontbijt is volledig in orde , alles wordt aangevuld . Moest het hotel wat vernieuwd worden zou ik zeker terugkeren !

Kamertip: neem minsten een superior room
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zaterdag 27/10 aangekomen; warme ontvangst. Kamer was al om 13u beschikbaar en echt wel in orde. Zeer goed geslapen maar door het winteruur te vroeg wakker voor het ontbijt. Het ontbijt is super; ruime keuze en lekker! Wij begrijpen de negatieve reacties niet; volgend jaar komen we zeker terug! Dus, laat jullie niet afschrikken; super charmant hotel met leuke kamers en super bediening!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 2 oktober 2018

best ok voor 1 nacht, aan de receptie waren ze vriendelijk, maar de kamer is ouderwets, badkamer is aan een up date toe. het licht is gedimd in de kamer en je kan het niet regelen, ontbijt was goed maar er ontbrak vers fruit.

Kamertip: 1 persoons kamers zijn niet ideaal, ze liggen aan de brandtrap
Beoordeeld op 30 september 2018

We gingen naar Casino kuursaal en kozen daarom voor hotel Imperial voor zijn goede ligging, Bij aankomst
werden we vlot en vriendelijk ontvangen en kregen we de kamer sleutel een maar, op de kamer ontdekte we
dat er maar een stopcontact aanwezig was, dat er geen verwarming is en de verlichting maar sfeerlicht geeft.
Het huisreglement is ook zeer uitgebreid. Ontbijt verliep vlot en behulpzaam en er was genoeg.

Beoordeeld op 17 september 2018

via de website want via wonderbox werkte het al niet gereserveerd op 31 juli en vermeld dat ik een wonderbox heb.geen reaktie via het hotel maar wel goedgekeurd om te reserveren maar wat blijk het moet via email en niet voia internet dus op site is niet via mail of wat,om vorig weekend zaterdag 15/09/2018 te gaan en wat blijkt het is filmfestival en een soort van modeloper en dus blabla deze wordt niet aanvaard want het kost 115€ maar het is nog teveel om deze te activeren en te zien dat deze 119.90 waard is. staat op de wonderbox boek van dat het hotel enkel niet in feestdagen toegankelijk is.intussen me wel geript van 115 € via mijn kredietkaart.waar is de klantvriendelijkheid?wie zou wel nog willen gaan?

Kamertip: zeker niet gaan