“Lekker Marokaans eten”

Keukens: Marokkaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 november 2017 beoordeeld

Zeer interessante menuutjes. Het eten was heerlijk. Het zijn grote porties. Je gaat niet met honger naar huis! De service was excellent! Hele vriendelijke gastvrouw en Chef, die altijd vriendelijk komt goedendag zeggen. En als afsluiter een lekker glaasje Marokkaanse thee met gebakjes (inbegrepen in de menu).

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere couscous, saus a volonté!
Zoals altijd was de couscous met kefta zeer lekker. Gezellig restaurant met een leuke bediening!

14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten.
Gezellig en prachtig kader.
Behulpzame en super vriendelijke gastvrouw en kok ( gastheer)
Zeker een aanrader!
Jean-Paul & Chris

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk lekkere grote porties. De service was goed, hele vriendelijke gastvrouw

En als afsluiter een lekker glaasje Marokkaanse thee met koekjes.
Jullie hebben deze Marokkaan heel erg blij gemaakt.

Kortom zkr een aanrader als je op bezoek bent in Oostende

3 oktober 2017 beoordeeld

We zijn dit restaurant reeds minstens 50 keer voorbijgelopen. Wel, we hadden ongelijk.
Beter laat dan nooit zijn we er dan toch gaan eten. Waaaauw, super lekker. Super sympathieke uitbaters. Ik weet ook dat het het eten is dat telt, maar sympathie en een zeer aangename sfeer is toch ook altijd meengenomen.

Wij zijn fan en komen hier zeker en op regelmatige basis terug.

Reizigers die Marhaba bekeken, bekeken ook