“mooie geschiedenis”
Beoordeling van Raversyde

Raversyde
Geclassificeerd als nr. 3 van 61 dingen om te doen in Oostende
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Leuke ervaring, zeker om met kinderen te doen. Alles staat duidelijk aangegeven. Best gaan bij mooi of droog weer.

26 mei 2018 beoordeeld

Het domein bestaat uit 3 delen. Een bezoek aan het natuurpark om te wandelen en te fietsen is gratis. De andere 2 delen zijn betalend. Anno 1465 brengt je terug naar het middeleeuwse vissersdorp Walraversijde. De Atlantikwall is een wandeling door het huis van Prins Karel en door loopgraven en bunkers. Unieke plaats aan de Belgische kust.

8 mei 2018 beoordeeld

We bezochten dit middeleeuws dorpje in de duinen (ik met de rolstoel), en dat was redelijk goed toegankelijk. Allerlei maatschappelijke standen worden afgespiegeld in hun huizen, met rijker interieur voor de rijke handelaar en armere toestanden voor de kleine arme visser.

22 oktober 2017 beoordeeld

We hebben dit dezelfde dag bezocht als de atlantic wall omdat het vlakbij ligt. Ik was lichtelijk teleurgesteld. Het is veel kleiner dan ik had gedacht. Mooi maar niet echt onder de indruk. Als je er toch bent moet je zeker langsgaan.

Bekijk meer beoordelingen
8 oktober 2017 beoordeeld

Deze site laat je kennis nemen van een periode in de middeleeuwen waar de belangrijkste bezigheid visvangst was .Met behulp van een audiofoon wordt ge ondergedompeld in het leven en werk van vissers uit die tijd en via opgegraven objecten kan je er een goed beeld van vormen Een echte aanrader zeker als je dit combineert met een bezoek aan de Atlantikwall.

Reizigers die Raversyde bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Raversyde geweest? Deel je ervaringen!