“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 15 van 435 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De boulabaise was super, zeker een aanrader. Hadden liever broodjes gekregen in plaats van croutons. Verder alles perfect, ook het nagerecht en het glaasje wijn. De gastvrouw en gastheer waren zeer attent, zelfs op het randje af. Komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2018

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles te hard gebakken en smaakloos. De tong volledig smaakloos en we keren niet terug.Vissoep totaal niet te herkennen wat er op de bodem drijft en ook geen smaak. Echt spijtig voor een visrestaurant. Wel vriendelijke bediening.

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond opnieuw gaan eten en zoals we gewoon zijn was het weer uitstekend! Doe zo verder, Linda, wij komen graag eten en tot zeer binnenkort.
Echt fijne, lekkere gerechten. Vriendelijke bediening, oprechte gastvrouw! Een aanrader!
Familie Corbeel.

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier zeer lekker gegeten. Van voorgerecht tot en met dessert, was het top! Zeer vriendelijke gastvrouw én gastheer. Bij ons volgende bezoek aan Oostende, weten wij alvast waar we opnieuw zullen gaan eten...

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed kunnen eten! Een echte aanrader! Alles tot in de puntjes verzorgd. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Othello bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Othello geweest? Deel je ervaringen!