“super lekker!”

Geclassificeerd als nr. 148 van 427 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Lekker eten! Meer moet dat niet zijn. Gezellige sfeer en een mooi, zonnig terras en super vriendelijke bediening!

22 mei 2018 beoordeeld

Goed voor een snelle snack tot lekker uitgebreid eten.
Zeker niet duur, het is zeker het geld waard om in het Zeezotje te eten.

Tip: Als druk is en je hebt niet te veel tijd bestel Een garnaal, kaas kroketten, Opgevulde toast of Allerlei crocks om te eten... Snel en gevuld.

18 mei 2018 beoordeeld

Een lekkere pasta gegeten aan een correcte prijs .
Niet lang moeten wachten op ons eten , grote portie's.
Vlotte en vriendelijke bediening , mooie locatie .

5 april 2018 beoordeeld

Voor een familie lunch was deze locatie perfect. Niet te duur en een ruime keuze aan gerechten. Leuk interieur ook. De bediening was zeer vlot en de gerechten kwamen er vlot door. Qua smaak-ervaring bleef ik wat op mijn honger zitten. Ik bestelde de salade scampi-calamares. Ik had niet verwacht dat die warm ging zijn maar goed ... smaak was wat flets. Mijn tafelgenoten leken wel tevreden met hun gerecht. Samengevat: verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het is wel een betaalbare bistro op een leuke locatie.

3 april 2018 beoordeeld

Wij hebben hier met 4 mensen heel lekker gegeten. Het was nochtans heel druk en toch was de bediening heel vriendelijk en vlot. Wij waren supertevreden en komen zeker nog eens terug.

Reizigers die Bistro't Zeezotje bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Bistro't Zeezotje geweest? Deel je ervaringen!