“Familiediner”

Geclassificeerd als nr. 30 van 427 Restaurants in Oostende
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig & heerlijk gegeten met hele gezin!
Menu genomen... zeker goede prijs\kwaliteit ! Gelegen op de zeedijk en prachtige inrichting v h restaurant!
En niet te vergeten de charmante gastvrouw....
Wij komen zeker terug !

2 september 2018 beoordeeld

Nieuwe uitbaters, nieuwe wind... En die nieuwe wind doet deugd. Het restaurant is weer de place 2 be… verzorgde bediening, mooie uitstraling en vooral heel lekker eten. Ook de wijnkaart getuigt van kennis van zaken... wij komen zeker terug !

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat betreft dit restaurant een meerwaarde voor Oostende voor mij 10/10 op alle gebied .
Rustig gelegen , prachtig uitzicht ,interieur super gezellig , we kozen de viergangen menu savarin
Overheerlijk , tot op de puntjes afgewerkt
Super vriendelijk bediening niks is teveel
Veel succes en doe zo verder wij komen zeker terug .

30 augustus 2018 beoordeeld

Super gezellig om een rustig diner, met geweldig uitzicht op zee!
Fantastisch lekker en super vriendelijke bediening !

7 augustus 2018 beoordeeld

Mooi gelegen op de zeedijk en sinds jaren vaste waarde in Oostende. Vond het persoonlijk een beetje tegenvallen voor de prijs, relatief duur voor toch een vrij gewone keuken zonder echt gastronomische hoogstandjes

Reizigers die Savarin bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Savarin geweest? Deel je ervaringen!