Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 94
PricelineUS$ 71
Hotels.comUS$ 94
eDreamsUS$ 71
CheapTicketsUS$ 94
TravelocityUS$ 94
Beoordeeld op 18 februari 2021

Werden zeer vriendelijk onthaalt door de lieve dame, deze gaf ons tijdens ons hele verblijf een warm gevoel. De kamers waren beetje klein maar goed in orde en alles wat er moest zijn. Ontbijt was goed verzorgd. 1 minpuntje was dat het moeilijk was om deze te benuttigen, het tafeltje was te laag en te klein om met 2 aan te zitten. Ligging was trouwens ideaal! Dichtbij winkels, park voor te wandelen, dichtbij de zee en het station

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 11 november 2020

Vriendelijk ontvangen geweest met respect voor de Corona-regels. Het hotel is nabij de dijk gelegen dus ideaal. De kamers waren ok, proper maar basic en wel net iets anders dan online voorgesteld. We vonden het jammer dat er geen maatregelen werden genomen om op een aangename manier op de kamer te eten - geen extra tafeltje - gevolg, eten op het bed. Qua ontbijt hadden we veel keuze maar kwaliteit viel wat tegen; geen vers geperst fruitsap, geen vers fruit...

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 5 november 2020

Een uitstekend hotel dat alle corona maatregelen heel secuur naleeft.
Heel vriendelijke ontvangst, mooie en gezellige kamer, heel netjes.
Keuze in overvloed voor het ontbijt.
Je kan een keuze maken en de volgende ochtend staat alles klaar voor je.
Ideale ligging, op enkele stappen van het park, de zee en het centrum.
Een AANRADER !

Datum van verblijf: november 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ook al is het hotel centraal gelegen, toch is het er heel rustig. Gezellig familie hotel waar er ‘s avonds en ‘s nachts nog een nachtwaker is. Dat heeft een veilig gevoel !
Het ontbijtbuffer is door de Corona restricties aangepast maar blijft een uitstekende en gevarieerde service.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ruime, propere kamers met individuele badkamer producten. Een echte aanrader.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 juli 2020

De maatregelen die het hotel moest nemen om weer gasten te kunnen ontvangen, overtroffen mijn verwachtingen. Men gaat hier heel zorgvuldig om met werkelijk alles en heeft alleen de veiligheid van hun gasten als eerste prioriteit. Ontbijten (waar ze zo om bekend staan) kan nog steeds en alle heerlijke keuzes kun je nog steeds maken. Alleen even van tevoren opgeven en de volgende ochtend staat alles keurig klaar voor je en er is altijd de mogelijkheid om nog iets bij te vragen. Ook kan je nog steeds gezellig beneden een biertje drinken met een snack erbij.
Maar bovenal zijn het de gastvrouw en gastheer die dit hotel zo fantastisch maken en waarom je steeds weer terug wilt komen.

Kamertip: Ik heb geen voorkeur. Alle kamers zijn perfect.
Datum van verblijf: juli 2020