“Als een stuk vuil behandeld, rotmetaliteit !!!!”
Beoordeling van Marc Aerden

Marc Aerden
Geclassificeerd als nr. 128 van 462 Restaurants in Oostende
Keukens: Frans
4 weken geleden beoordeeld

Om 19u een reservatie gemaakt met de ober om binnen een uurtje te komen eten. Geen probleem zei de ober. Om 20h toegekomen in het restaurant en we kregen te horen dat het niet kon dat we hebben gereserveerd omdat dat ze geen reservaties doen, terwijl het restaurant maar half vol zat. Zelfs aan een tafeltje stond een bordje: Gereserveerd !!!! We werden aangekeken als leugenaars door de eigenaars en de ober durfde nauwelijks te kijken naar ons. Conclusie: Geen diner. Ons zie je daar nooit meer met zo een rotmentaliteit.

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slecht service , uitbaatster helemaal niet vriendelijk ! Ik schrijf niet graag slecht beoordeling maar nu moet het van mij hart! Zo gaat horeca kapot ! Een glimlach is kleine moeite !

Datum van bezoek: september 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top bediening en heerlijke vis. Personeel was ook heel behulpzaam voor plaats te zoeken met een kinderwagen.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks het bijna middag was, was het geen probleem dat we nog een koffietje op het terras namen.
De bediening was uitermate vriendelijk en beleefd met een vleugje humor. Uiteindelijk hebben we besloten om daar te blijven om te lunchen en namen de dagmenu. Zeer lekker! Schappelijk van prijs. De garnaalkroket was overheerlijk en de vis met puree zeer lekker.
Een ter info voor mensen die slecht te been zijn: de toiletten zijn met een trap naar beneden, dus moeilijk toegankelijk (maar misschien hebben ze een alternatief, geen idee)

4 augustus 2019 beoordeeld

wijn zijn gechoqueerd hoe wij behandeld werden toen wij een zitplaats vroegen voor 6 personen . Er werd ons op een onvriendelijke manier gezegd dat ze onderbemand zijn om een groep van 6 tegelijk te bedienen. Begrijpelijk! Toen wij een 2de maal vroegen om ons op te splitsen in 2 groepen en er bij zeiden dat ons moeder door de hitte zich misselijk voelde werden wij als honden buiten gezet door marc en 2 andere personeelsleden roepend en schreeuwend " buiten". We werden door iedereen bekeken. Schandalig ! Wij zijn jaren vaste klanten maar zullen na vandaag deze zaak aan niemand meer aanbevelen .Wat een arrogantie bah!!!

Reizigers die Marc Aerden bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Marc Aerden geweest? Deel je ervaringen!