Cindy N.

Zeer basic en duur

Beoordeling van Duinekeuntje
2,0 van 5 bollen5 aug 2022 beoordeeld
Zeer basic kamer met iets wat op een badkamer moet lijken: blauwe balatum op een ongelijke planken vloer, een douchecabine die zijn beste tijd gehad heeft en een enkele lavabo met mini spiegel waar je je touletspulletjes niet op kwijt kan. Had ok geweest voor 1 nacht indien we de normale prijs van 80€ hadden betaald maar wij betaalden 178€ voor een tweepersoonskamer omdat er die dag een concert was in Oostende. Voor het parkeren voor de b&b werd nog eens 10€ gevraagd. Dus prijs/kwalteit was dit zeker niet in orde! Het ontbijt was gevarieerd.
De b&b bevindt zich vlakbij de tramhallte wat handig is als je iets wil eten want in de buurt zelf is er overdag geen enkele eetgelegenheid open.
Datum van verblijf: augustus 2022
1,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
3.6 km van Duinekeuntje
Aan het strand
5.0 km van Duinekeuntje
Meer hotels in Oostende bekijken
Beoordeeld op 1 maart 2020

Lieve gastvrouw met een super gastvrije instelling. Kamer perfect in orde, en heel geschikt voor een aangenaam verblijf. Direct aan het strand en tramhalte je hebt je auto dus niet echt meer nodig. Een echte aanrader als je van echte mensen houdt ❤️

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020 via mobiele applicatie

Leuk klein hotelletje met uitstekend ontbijt en een zeer gastvrije gastvrouw in een rustige straat van Raversijde vlak bij het strand.
Halte van de kusttram stopt quasi aan het hotel.
Goed bed en zijdelings zeezicht.
Leuk verblijf.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 8 maart 2018

Gelegen in het kalme Raversijde, op 80 meter van het strand en de tramhalte. Erg charmante ontvangst door de gastvrouw. De kamers zijn basic maar schoon. Het ontbijt was dik in orde. Voor een vriendelijke prijs is het hier aangenaam toeven.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 mei 2015

Ontbijt was goed en in de omgeving gratis parkeren. Maar: je hoort alles van de andere kamers, ook als ze naar toilet gaan.
Het bed was een noodoplossing (bed met wielen), TV komt uit de prehistorie, internet was enorm traag.
De badkamer was ouderwets (wel onderhouden).
In de buurt is er niks te beleven.
Onthaal was koel. Alarm gaat af.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 juli 2014

Wij verbleven hier in juli een nachtje met onze kids van 3 en anderhalf. De kamers liggen boven het restaurant; aparte ingang ook. Kamer was heel eenvoudig, maar alles wat we nodig hadden was er (zelfs microgolfoven); zeker goed voor een paar nachtjes. Heel proper ook.
In het restaurant hebben we geluncht en dit was zeer lekker (soep en dagschotel). De kids hadden kinderschotel. Heel veel keuze.
Supervriendelijke gastvrouw!
Met de tram vlakbij waren we op amper tien minuutjes in Oostende, dus ideaal gelegen ook.

Datum van verblijf: juli 2014