Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Leuk ingericht hotel: een mengeling van modern met art-deco. Niets op aan te merken. Voor ons een ster meer waard. Lekker en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke ontvangst.
Zeer goed gelegen. Pizza in de bar was lekker.
Zeker een tweede bezoek waard.

Datum van verblijf: juli 2019
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Beste gast,
Het doet ons heel veel plezier dat u de tijd nam om uw waardering voor ons hotel langs deze weg te delen.

Het doet ons echt een plezier te horen dat u een zeer aangenaam verblijf heeft gehad in ons leuk ingericht hotel!
We zijn blij dat u de dag goed hebt kunnen beginnen met ons lekker uitgebreid ontbijt en dat u de vriendelijkheid van ons team heeft kunnen waarderen. We doen er alles aan om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te geven en we zijn blij dat we hierin zijn geslaagd!

Nogmaals bedankt voor de lovende woorden en de extra ster die u ons zou geven. Wij verwelkomen u maar al te graag een volgende keer opnieuw bij een bezoek aan Oostende.

Met hartelijke groet,

Beoordeeld op 22 juni 2019

Aangenaam klein hotel. Zeer vriendelijk onthaal. Logeerden 1 nacht in een (verzorgde )mini kamer met badkamer (douche)
Uitgebreid en uitstekend ontbijt.
Mini terras aan de straatkant.

Minpunt : de lift : traag en klein

Kamertip: Voor langer verblijf naar een ruimere kamer vragen
Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2019

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u tevreden was over uw verblijf.
Wat leuk dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Wat jammer dat u de lift te traag vond.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal: onze studio was nog niet klaar wegens drukte. Ter compensatie boden zij ons een drankje aan.
Studio was tip-top in orde!
Dicht aan zee gelegen en op wandelafstand van de winkelstraten.

Datum van verblijf: april 2019
Hotel-cmanager, Jeroen Pycke, General Manager van Leopold Hotel Ostend, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Beste gast

Hartelijk dank voor de positieve recensie! Nogmaals onze excuses, maar fijn om te lezen dat de compensatie het goed heeft gemaakt. We hopen dat u heeft genoten van het verblijf bij ons en wij verwelkomen u in de toekomst graag nogmaals.

Beoordeeld op 24 april 2019

Zeer slechte ontvangst, zeer slechte ervaring. Nooit meer !!!!!!!!
Veel lawaai. Het was onmogelijk te slapen na 07u00. Het is een oude gebouw en we hoorden alles van de andere kamers.
Ik was blij te vertrekken !

Beste gast,

Bedankt voor uw reactie. We betreuren het echter enorm dat u zo'n slechte ervaring had en nodigen u dan ook graag uit om rechtstreeks met ons contact op te nemen (reception.ostend@leopoldhotels.com). Dan kunnen wij beter bekijken wat er net is misgegaan en u eventueel compenseren voor het ongemak.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 23 april 2019

Onze slechtste hotelervaring ooit! Receptioniste weet niet waar ze mee bezig was, zeer verstrooid, maakte meermaals fouten, en vloekte zelfs terwijl wij er bijstonden. We hadden een probleem met onze kamer, receptioniste wist niet wat ze moest doen en zei dat we moesten wachten tot haar collega zou komen, over 2 uur! Uiteindelijk komt haar collega (de night auditor) wat vroeger en hij blaft ons gewoon af en zegt dat we het moesten doen met wat we hadden. Meest arrogante persoon waarmee ik ooit heb gesproken.. ik heb me nog nooit zo beledigd en gekleineerd gevoeld!
Ontbijt viel goed mee, zoals de meeste reviews laten weten, maar alles was uit verpakking.
Eén van de bedden (ja, we gingen er als koppel en kregen geen ander kamer dan met 2 aparte bedden) kraakte constant, we hoorden alles van de kamers rondom ons, het doorspoelen van de wc's, de gesprekken en voetstappen van de andere hotelgasten,...
Heel jammer, dat zo'n mooi en authentiek gebouw met zo'n perfect ligging zo verwaarloosd wordt!

Kamertip: als je toch een kamer in dit hotel zou boeken, tijdig inchecken