“Lekker, wel wat langere wachttijden”
Beoordeling van Van Eyck

Van Eyck
Geclassificeerd als nr. 31 van 427 Restaurants in Oostende
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 augustus 2018 beoordeeld

Leuk restaurantje op de Visserskaai, met uitzicht op de haven. We gingen voor een menu met 4 gangen. Het duo van kaas - en garnaalkroket was voor mij de topper, echt heel lekker en duidelijk vers gemaakt. De sorbet tussendoor zag er wat triestig uit maar was eigenlijk verrassend lekker; met appelsmaak, dat is eens wat anders dan citroen.

Als hoofdgerecht had ik kabeljauw, ook dit was lekker, al zijn 2 kwartjes aardappel wat aan de weinige kant, dat mogen er ook gerust 4 zijn. Mijn vriendin had de gebakken tong, ook hier is niets op aan te merken, en zelf gemaakte frieten en mayonaise is altijd leuk om te zien. De dessert was voor ons tiramisu, ook hier was niets mis mee maar het was zeker niet de beste tiramisu die ik al gegeten had.

Het enige wat ik kan opmerken is dat er toch vrij lange wachttijden zijn, we hebben bijna 3 uur gedaan over 4 gangetjes, wat toch aan de lange kant is. Het is ook duidelijk dat de meneer in de bediening het niet alleen gebolwerkt krijgt om 15 tafels op hun wenken te bedienen (en dat is zeker geen verwijt, niemand kan dat, dat zijn gewoon teveel tafels voor 1 persoon). Dus misschien toch proberen om iemand extra in te zetten. Al maakt zijn enthousiasme en vriendelijkheid veel goed.

3 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een heel lekker etentje. Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening was heel goed en vriendelijk. We komen zeker terug

30 juli 2018 beoordeeld

Subliem, bediening is fenomenaal. Nooit gedacht dergelijk restaurant in deze badstad tegen te komen.

23 juli 2018 beoordeeld

2 de maal dat we dit restaurant bezoeken met vrienden , alles was zeer goed verzorgd en zeer lekker , aangenaam vertoeven ,we komen zeker nog terug

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden hier op tripadvisor eens gaan kijken en mooie keuze kunnen maken voor een lekkere menu. Vriendelijke en attente bediening. Zeer lekker en wij komen zeker nog eens terug.

Reizigers die Van Eyck bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Van Eyck geweest? Deel je ervaringen!