TripAdvisor

Beoordeling van Muccka

Muccka
Geclassificeerd als nr. 84 van 463 Restaurants in Oostende
13 september 2019 beoordeeld

Zeer lekker eten, goede wijnen en één van
de beste adresjes in Oostende.
Eerlijke prijs/kwaliteit en zeer vriendelijke service. Wij komen terug!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een leuk plekje om te ontdekken. Alleen zit het qua prijzen niet echt correct. 3,50€ voor een koffie? En 6€ voor 50cl Vittel? Dat is er wel echt over. Ook andere zaken zijn zeer overprijsd. Als de prijzen wat correcter zouden zijn is het een topper.

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld

Wij kwamen er geheel per toeval terecht en kregen een heel vriendelijk onthaal, gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij. Ik dronk een verrukkelijke Negroni als aperitief en we aten er gewoon heel erg lekker (rauwe ham, vongole, préparé, crême brulée en dame blanche) Op de achtergrond jazz en dat in een mooi uitgekiend interieur met aangename warme bediening en zorgvuldig uitgezochte dranken en gerechten! Ik wens de uitbaters verder alle succes toe en wens voor mezelf dat het een blijvertje is!

8 augustus 2019 beoordeeld

Klein restaurant in een mooi, oud gebouw (vroegere apotheek). Mooi gerenoveerd en ingericht. Heel rustgevend in deze drukke stad. Centraal gelegen. Mooi terras. prima bediening, zeer vriendelijk en zeer lekkere keuken. Wij waren wat gehaast en men heeft daar zeer goed rekening mee gehouden. Heel lekkere Rogbereiding met een lekker wijntje. Mooie kaart, zowel voeding als drank. Op drukke tijdstippen zeker reserveren.
Prijs/kwaliteit prima.

3 augustus 2019 beoordeeld

Klein en verfijnd restaurant met lekkere gerechten. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Lekkere wijnen per glas. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Muccka bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Muccka geweest? Deel je ervaringen!