“Super lekker”
Beoordeling van Albrecht

Albrecht
Geclassificeerd als nr. 93 van 401 Restaurants in Oostende
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van familielid bezoek aan de zaak gebracht. Heel gezellig veel speciale lekkere dingen. Wij hebben hier echt genoten en komen zeker terug naar deze zaak

23 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze stek werd ons aangeraden door een local. We kwamen aan in een klein paradijsje met een rijk gevarieerd aanbod aan gezonde en hartelijke dranken, versnaperingen en eetformules.
Bijna te veel keuze uit fantastisch klinkende en heerlijk uitziende ontbijt en brunchborden.
Kortweg: een absolute aanrader!!
Bedankt Elke voor je vriendelijke en onbevangen ontvangst! Doe zo voort!

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening en super mooi interieur. American breakfast was zeer lekker, een echte aanrader!!

16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

- ligging: centrum Oostende, dicht bij de dijk
- inrichting: Insta waardig met bloemenwanden en veel roos als kleur
- kaart: veel drankopties (ook sapjes en kleurrijke lattes, alcohol...) + Ontbijt en lunch, ook vegan
- eten: lekker, goede porties, mooie afwerking
- bediening: in orde, maar niet speciaal warm of hartelijk
- jammer dat het toilet niet gebruikt mocht worden

Datum van bezoek: september 2020
724elkea, Eigenaar van Albrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Hallo Eva,

Dankjewel voor de review! Maar je mocht het toilet gebruiken hoor! Enkel niet klanten mogen het toilet niet gebruiken.

Vriendelijke groetjes,
Elke

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen stelden we vast dat er geen tafeltje meer vrij was voor ons en onze twee kids. De gastvrouw was echter zo vriendelijk om snel een tafeltje voor 4 bij elkaar te toveren. Eerst waren we wat ontgoocheld over de menu, want we hadden op de buitenkanf sandwiches zien staan en dachten een belegd broodje te kunnen krijgen. Dit nadeel verdween echter zodra de gerechten op de tafel kwamen. De flensjes voor de kids waren rijkelijk versierd met fruit en de bijgeserveerd honing was top. Mijn vrouw had een heerlijke paprika dagsoep genomen en bij mij kwam een hemels pastaslaatje op het bord. Enige kleine minpuntjes waren dat soep iets warmer mocht geserveerd worden en het pastaslaatje te weinig kruiding had gekregen (helaas geen zout of peper op tafel). Toen we rondkeken wat er nog allemaal voor lekkers geserveerd werd, kunnen we niet anders dan eerstdaags nog eens een bezoekje te brengen. Topzaak. Doe zo verder!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Albrecht bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen
Oostende, West-Vlaanderen

In Albrecht geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.