Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 193
Hotels.comUS$ 193
TravelocityUS$ 193
eDreamsUS$ 168
StayForLong
PricelineUS$ 179
Beoordeeld op 3 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer goed gelegen voor een verblijf of bezoek aan Oostende!
We zijn super ontvangen! Zeer vriendelijke mensen! Ontbijt was voor ons tip top in orde. Bij weinig volk wordt het ontbijt geserveerd aan tafel, anders in buffet vorm. Croissants, pistolet, toast, choco confituur, beleg, kaas, fruit, yogurt ontbijtgranen etc.

Onze kamer was groot, met even grote badkamer, alles netjes.
De verwarming in de kamer stond echter veel te hoog en wij kregen die niet lager. de verwarming in de badkamer werkte niet of nauwelijks, was dus niet aangenaam vertoeven in de badkamer. Slechte WiFi ontvangst in onze kamer.
De kamers werken met een sleutel waardoor de deur openen en sluiten nogal lawaaierig is.

Hotel is verouderd, maar proper. Vooral de bediening en vriendelijkheid waren voor mij TOP

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018

Op de laatste moment beslist om een weekendje Oostende te doen en dan bij dit leuk en gezellig hotel uitgekomen.
Zeer mooie kamer, voldoende groot ontbijt en leuke bediening.
Wij hebben een heerlijke overnachting gehad.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 september 2018

Tof dat je met twee personen ook de zeer ruime familiekamer kan boeken, inclusief de al even grote badkamer. Alles oogde netjes en verzorgd. Alleen de matrassen vonden wij te zacht. Of het aan de andere gasten lag, weten we niet, maar het was geruisloos stil in het nochtans druk beklante hotel. De nieuwe uitbater was bijzonder vriendelijk en behulpzaam, ook tegenover andere gasten, zoals onder andere tijdens het ontbijt bleek. Dat ontbijt bood voldoende maar zou door een andere inkleding beter kunnen scoren. Nu stond ons tafeltje volgestouwd met broodjes, beleg, koffie, ... En ten slotte een niet te versmaden troef: het hotel ligt op enkele stappen van het Wapenplein, dus pal in het centrum van de stad. Bij festiviteiten of kermissen zullen de nachten wellicht niet zo stil verlopen, maar nu was er van nachtlawaai geen sprake.

Kamertip: Kamer 24, familiekamer.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Twee weken geleden één nachtje gelogeerd. Supervriendelijk ontvangst. De eerste blik was een verouderd interieur. De kamers waren net en proper, alles was aanwezig. Misschien één tip een douchekapje in de badkamer voorzien.
Het ontbijt was in orde, pistolets, brood, beleg: kaas, hesp, kippewit en salami. Choco, konfitiuur. w
Op twee minuten ben je in het centrum van oostende.
Voor wie niet teveel luxe moet hebben is dit hotel een aanrader!

Kamertip: de luxekamer was nog niet lang geleden vernieuwd en beschikt over een terrasje!
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

We werden heel vriendelijk ontvangen , eigenaars zijn begaan met hun gasten. Inrichting een beetje verouderd, lift is zeer klein , zeker als je met bagage naar boven moet. Het ontbijt was vrij sober (geen buffet) .

Datum van verblijf: juli 2018