Beoordeeld op 11 september 2018

Tof dat je met twee personen ook de zeer ruime familiekamer kan boeken, inclusief de al even grote badkamer. Alles oogde netjes en verzorgd. Alleen de matrassen vonden wij te zacht. Of het aan de andere gasten lag, weten we niet, maar het was geruisloos stil in het nochtans druk beklante hotel. De nieuwe uitbater was bijzonder vriendelijk en behulpzaam, ook tegenover andere gasten, zoals onder andere tijdens het ontbijt bleek. Dat ontbijt bood voldoende maar zou door een andere inkleding beter kunnen scoren. Nu stond ons tafeltje volgestouwd met broodjes, beleg, koffie, ... En ten slotte een niet te versmaden troef: het hotel ligt op enkele stappen van het Wapenplein, dus pal in het centrum van de stad. Bij festiviteiten of kermissen zullen de nachten wellicht niet zo stil verlopen, maar nu was er van nachtlawaai geen sprake.

Kamertip: Kamer 24, familiekamer.
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Twee weken geleden één nachtje gelogeerd. Supervriendelijk ontvangst. De eerste blik was een verouderd interieur. De kamers waren net en proper, alles was aanwezig. Misschien één tip een douchekapje in de badkamer voorzien.
Het ontbijt was in orde, pistolets, brood, beleg: kaas, hesp, kippewit en salami. Choco, konfitiuur. w
Op twee minuten ben je in het centrum van oostende.
Voor wie niet teveel luxe moet hebben is dit hotel een aanrader!

Kamertip: de luxekamer was nog niet lang geleden vernieuwd en beschikt over een terrasje!
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 augustus 2018

We werden heel vriendelijk ontvangen , eigenaars zijn begaan met hun gasten. Inrichting een beetje verouderd, lift is zeer klein , zeker als je met bagage naar boven moet. Het ontbijt was vrij sober (geen buffet) .

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

1 nacht verbleven hier. Het is een eenvoudig hotel, dat door zijn ouderdom toch de nodige charme uitstraalt. Super vriendelijk onthaal bij check in en bij ontbijt ‘s morgens. Prijs/kwaliteit echt goed.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Dit is een zeer oud hotel, maar zeer proper.
Zeer goed gelegen.
Enkel parking is er niet, moet de wagen aan een openbare parking plaatsen.
Kan men maar enkel ontbijten de rest niets.
Maar wel verse broodjes van de warme bakker.
Deze bejaarde uitbaters doen ontzettend hun best voor de mensen tevreden te stellen.

Datum van verblijf: oktober 2017