Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 54
TravelocityUS$ 54
CheapTicketsUS$ 54
Orbitz.comUS$ 54
FindHotelUS$ 54
TripadvisorUS$ 54
Beoordeeld op 26 september 2021 via mobiele applicatie

Bedankt aan alle vriendelijke mensen in het hotel om mijn vriendin met een fysieke beperking zo te helpen en gerust te stellen! Onmogelijk voor haar om aan het ontbijt buffet zelf een bord te halen, iemand van het hotel heeft het haar gebracht. Voor jullie een kleine geste, voor haar een enorm gebaar. Dikke merci voor jullie hulp!
Verder heb ik de kamer gezien: mooi, grote badkamer met moderne inloopdouche en toplocatie op enkele meters van de zeedijk.
Aanrader!

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Het hotel was proper, personeel was vriendelijk. De bedden waren niet zo goed ! Ontbijtbuffet was zeer uitmuntend echt een aanrader. Locatie is top: dicht bij strand en centrum Uitgaansleven niet veraf. Ook het interieur was top om naar te kijken.. we hadden een mooi verblijf

Kamertip: Nee niet echt
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 30 juli 2021

Dit was ons derde verblijf in dit hotel, in ’18 en ’19 was het fantastisch! Dit jaar viel het tegen. Het hotel ziet er prachtig uit en de stijl is te gek. Helaas is het verval van de hotelkamers toegeslagen. De kamers worden niet goed onderhouden en gepoetst. Er zaten erg veel vieze vlekken op de muur en vloer. Ook stond er nog een lege drankfles van de vorige gasten op onze kamer. Het personeel is erg onvriendelijk. De aandacht voor de kwaliteit en voor de klant gaat achteruit. Bij inchecken maken de receptionisten liever hun gesprek met elkaar af, kijken je niet aan, vooraleer ons te helpen. Een verandering maken was niet mogelijk. Geen uitleg, slechts een “nee”.

Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker! Helaas kun je overdag niets te drinken in de bar van het hotel. Ideaal is de ligging vrijwel aan het strand.

Rondom het hotel zijn erg veel cafés en kroegen, dit maakt dat er ‘s avonds erg veel geluidsoverlast is. Het hotel heeft geen airco waardoor je genoodzaakt bent met het raam open te slapen, alleen hoor je dan de schreeuwende jongeren. Wij gaan de volgende keer een ander hotel proberen.

Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Zeer hip hotel, top-ligging en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Wel enkele bemerkingen: plafond past niet bij de rest van de stijl, vrij warm op de kamer waardoor we het raam hebben opengezet, maar door de goede ligging natuurlijk wel wat last van lawaai hadden op straat.

Ik had een voucher cadeau gekregen. omwille van het mooie weer, was er nog maar 1 kamer beschikbaar in het hotel via de website. Ik heb dan ook meteen gebeld maar omdat het maar om 1 kamer ging, kon ik niet boeken met deze voucher. Hier was ik het dus niet mee eens en heb meteen een mail gestuurd met mijn mening hierover, toen kon het in 1x wel. Jammer dat ik eerst weer van mijn oren moet maken om het geregeld te krijgen.

Al bij al wel zeer tevreden van het hotel!

Beoordeeld op 21 juli 2021

Kamer 120, vreselijk uitzicht en heel veel lawaai de hele nacht door. Er staan net onder het raam toestellen die de hele nacht zorgen voor enorm veel lawaai. En aangezien het erg warm was op de kamer, was slapen met het raam dicht geen optie. De bediening aan de bar s' avonds was onvriendelijk.