“Een heerlijke rustpauze tijdens een dagje Oostende!”
Beoordeling van Expo & Kafie

Expo & Kafie
Geclassificeerd als nr. 7 van 8 Koffie en thee in Oostende
12 mei 2018 beoordeeld

Onlangs hier met het gezin komen genieten van een heerlijke gin-tonic en een paar kleine gerechtjes. De uitermate vriendelijke bediening van beide gastheren zorgt voor een erg aangename, relaxte ervaring.

We genoten van heerlijke tomaat-mozarella met rauwe ham, quinoa-salade met ham, toast met zalm en avocado, en een uitgebreide tapa-schotel. Probeer ook zeker eens één van de heerlijke 'speciale' koffies (met speculaas, cuberdon,...)!

Een absolute aanrader en mooie aanwinst voor Oostende!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is nu zo’n adres dat je eigenlijk voor jezelf wil houden...een eerder kleine, maar hip ingerichte zaak. Supergezellig, toffe eigenaars. Vlotte, sympathieke bediening. We aten er ‘s zondags in de vooravond. De vijf verschillende gerechten waren stuk voor stuk héél lekker, smakelijk en origineel gepresenteerd. Kwaliteitswijn per glas of fles, goede gin tonics. We sloten af met elk een andere koffie, en één van ons koos voor een kannetje heerlijke, naar roos geurende, thee. Het werd een zeer leuk samenzijn, en dat had alles te maken met de warme ontvangst, de lekkere keuken en drankjes en de toffe sfeer. Wat een aanwinst voor Oostende !! Voor wie iets minder mobiel is, het toilet bevindt zich op het gelijkvloers.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We ontdekten deze plek tijdens het wandelen en zijn er binnengegaan om te ontbijten. We waren beiden zeer verrast want alles wat tot in de puntjes verzorgd. Hebben nog nooit ergens zo lekker en uitgebreid ontbeten voor zo’n goede prijs. Namiddag uiteraard tweemaal teruggekeerd om wat op te warmen bij een opnieuw zeer lekkere koffie zeer uitgebreide kaart en zeer verzorgd. Met andere woorden: een dikke aanrader.

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een warm onthaal hebben we kunnen genieten van lekkere drankjes, (we hebben vanalles geprobeerd,) en we lieten ons graag verleiden tot een boerenboterham met brie! Top! We komen graag nog eens terug!
Het viel ons trouwens ook op, dat er klantjes waren die blijkbaar dagelijks komen en die worden echt huiselijk onthaald!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne nieuwe zaak. Leuk concept. Verzorgde drank en hapjes in een smaakvol interieur met de juiste muziek.

Reizigers die Expo & Kafie bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Expo & Kafie geweest? Deel je ervaringen!