“Verrassing”
Beoordeling van Koning Boudewijn

Koning Boudewijn
Geclassificeerd als nr. 37 van 79 dingen om te doen in Oostende
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Al zo veel keer langsgegaan en toch altijd een blikvanger. Telkens denk ik dat de proporties niet kloppen. Maar toch leuk om te zien.

1 mei 2018 beoordeeld

Dit mooie standbeeld van onze voormalige koning Boudewijn pronkt hier fier op de dijk van de Oostendse kust.

9 januari 2018 beoordeeld

Al een 20 tal jaar staat het standbeeld van koning Boudewijn (Josianne Vanhoutte) op wacht bij de Venetiaanse gaanderijen. Aan de ingang van het museumgedeelte met tijdelijke thematentoonstellingen en het betere restaurant.

28 augustus 2017 beoordeeld

Koning Boudewijn is een prachtige zaak met terras naast het Therma Palace hotel. Je kan je niet vergissen, want bij de ingang van het zeer groot terras met zicht op de zee, staat het standbeeld van koning Boudewijn. Er is een vlotte bediening.

Bekijk meer beoordelingen
9 augustus 2017 beoordeeld

Beeld van Boudewijn 1, oorspronkelijk had het beeld ook een bronzen bril, omdat deze steeds werd gestolen werdt gaf het stadsbestuur het op en Boudewijn staat nu zonder bril op de dijk.

Reizigers die Koning Boudewijn bekeken, bekeken ook

Oostende, West-Vlaanderen

In Koning Boudewijn geweest? Deel je ervaringen!