TripAdvisor

vanaf US$ 9,09
vanaf US$ 17,05
vanaf US$ 28,42
Beoordeeld op 29 juni 2019 via mobiele applicatie

De dansende golven zie ik er niet in. Maar misschien wuivende bomen? In ieder geval sta je wel even stil op de boulevard als je dit figuur tegenkomt.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019

Mooi bronzen sculptuur waar ik helaas geen dansende golven uithaal maar wel twee dansende mensen. Mooi beeldwerk

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 20 november 2018

zeer groot bronzen beld van enkele dansende golven aan de dijk bij casino ,zeer mooie locatie om foto te nemen met het strand op de achtergrond

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi kunstwerk maar ik vindt ze op bomen lijken. Verder een mooi uitzicht over Oostende aan de dansende golven.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Bij dit mooie kunstwerk op de promenade van Oostende moet je zeker eens halt houden. Mooie symboliek van de golven aan zee.

Datum van activiteit: april 2018